۱۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۱۵۴۷۸۱
بیست و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی(35)؛

اختتامیه بیست و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ اختتامیه بیست و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با سخنرانی رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
اختتاميه بيست و ششمين کنفرانس وحدت اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین اختتامیه بیست و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با حضور آیت الله محسن اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، آیت الله محمد علی تسخیری مشاور مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام، حجت الاسلام و المسلمین ری شهری، غلامعلی حداد عادل و لاله افتخاری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از اندیشمندان و متفکران جهان اسلام برگزار شد.

این اختتامیه به ریاست آیت الله اراکی و نایب رییسی حجت الاسلام و المسلمین آصف محسنی از علمای افغانستان و با تلاوت آیاتی از قرآن آغاز گردید و پس از آن دبیران کمیسیون‌های کنفرانس به ارائه گزارشی از گفت‌وگوهای خود پرداختند.

در ادامه آیت الله اراکی پیرامون نتایج کنفرانس ایراد سخنرانی کرد و پس از وی چند تن از اندیشمندان از کشورهای مختلف سخنانی را ایراد داشتند. سپس علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی پیرامون اوضاع مسلمین در شرایط کنونی و لزوم وحدت سخنرانی کرد و در پایان این اختتامیه چند تن از شعرا از جمله غلامعلی حداد عادل و قزوه ابیاتی در رسای شخصیت والای پیامبر اکرم(ص) شعر قرائت کردند و در پایان این اختتامیه متن بیانیه کنفرانس قرائت و از سوی حضار تایید شد./959/پ203/ص

ارسال نظرات