۱۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۱۵۴۸۳۶

چند خبر کوتاه از خوزستان

خبرگزاری رسا ـ گشایش نمایشگاه بزرگ کتاب زرگان اهواز، افزایش 40 درصدی مدارس معارف اسلامی خوزستان و پخش برنامه خاک تا افلاک از شبکه رادیویی صدای مرکز خوزستان چند خبر کوتاه از این استان هستند.
عناوين چند خبر کوتاه از خوزستان

نمایشگاه بزرگ کتاب زرگان اهواز به مناسبت آغاز دهه فجر با حضور مسؤولان استانی و منطقه ای گشایش یافت.

براساس این گزارش این نمایشگاه از نهم تا سیزدهم بهمن ماه در مدت پنج روز کاری خدمات خود را در به علاقه مندان به کتاب عرضه خواهد کرد.

زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت 8 صبح تا 8 شب خواهد بود که علاقه مندان با حضور در محل برگزاری می توانند از محصولات بازدید کنند.

این گزارش می افزاید که عناوین کتب موجود در نمایشگاه به بیش از 800 عنوان در بخش های مختلف مطالعاتی می رسد.

علاوه بر عرضه کتب کمک آموزشی، دینی مذهبی، فرهنگی و مطالعات سیاسی محصولات و بسته های فرهنگی هم در این نمایشگاه عرضه می شود.

گفتنی است مکان برگزاری این نمایشگاه دبستان شهدای زرگان واقع در خیابان اصلی این منطقه خواهد بود.

افزایش 40 درصدی مدارس معارف اسلامی خوزستان

حجت الاسلام محمد حسین بلک، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، با اعلام این خبر تصریح کرد: با توجه به استقبال بی نظیر شهرستان‌های سطح استان از مدارس معارف اسلامی در سال جاری سه مدرسه به بهره برادری رسیده است که دانش آموزان در این مدارس در حال تحصیل هستند.

وی خاطرنشان ساخت: در سال آینده در شهرستان های گتوند، هویزه، سوسنگرد، ماهشهر، امیدیه به دنبال افتتاح و راه اندازی مدارس معارف اسلامی هستیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان موفقیت 100 درصدی دانش آموزان مدارس معارف اسلامی را در کسب مدارج بالای علمی را از جمله دلایل استقبال از مدارس معارف اسلامی عنوان کرد.

پخش برنامه خاک تا افلاک از شبکه رادیویی صدای مرکز خوزستان

برنامه خاک تا افلاک تهیه و همزمان با دهه فجر و سی و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از سوی صدا و سیمای مرکز خوزستان پخش می شود.

این برنامه با هدف معرفی سرداران و امیران شهید استان خوزستان و شرح زندگینامه اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و جهادی آنان پخش می شود.

برنامه رادیویی خاک تا افلاک در هر قسمت از برنامه به معرفی یکی از سرداران شهید استان درباره زمان و مکان نحوه شهادت و خواندن گوشه هایی از وصیت نامه پرداخته می شود.

برنامه خاک تا افلاک به تهیه کنندگی و نویسندگی  مرضیه افتخاری، گویندگی افشین حسین خانی و صدا برداری حمید نارنج پور در 44 قسمت تولید و در شبکه رادیویی صدای مرکز خوزستان پخش خواهد شد./9458/د102/ب

ارسال نظرات