۱۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۱۵۴۹۰۱

برنامه های بسیج طلاب خوزستان در دهه فجر اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب سپاه ولی عصر(عج) خوزستان از برگزاری برنامه های مختلف در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبرداد.
دهه فجر

حجت الاسلام امیر عباسی، مسؤول بسیج طلاب سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای برگزاری در دهه فجر اظهار داشت: به پایگاه های مقاومت بسیج حوزه های علمیه استان ابلاغ شده که برنامه های مختلفی برای بزرگداشت سی و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار کنند.

وی اعزام مبلغ به مدارس دانش آموزان را مهم ترین برنامه در دهه فجر عنوان کرد و افزود: بیش از 400 مبلغ دینی در دهه فجر به مدارس و مناطق مختلف استان اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام عباسی در ادمه خاطرنشان کرد: برگزاری نشست های بصیرت سیاسی، دیدار با خانواده شهدا، حضور پرشور در مراسم نماز عبادی سیاسی جمعه، غبار روبی مزار شهدای هشت  سال دفاع مقدس و تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه های پیش بینی شده هستند.

 مسؤول بسیج طلاب سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با تأکید بر این که دشمن همواره با پیاده سازی توطئه های جدید علیه نظام اسلامی خواستار ایجاد ناامنی اعتقادی در کشور است بیان داشت: سلسله نشست های تبیین چهره سیاسی الهی امام خمینی(ره) و آگاهی سیاسی در مسائل روز جهان در همین رابطه برگزار خواهند شد.

حجت الاسلام عباسی فضا سازی مدارس علمیه و تزیین آن ها را از دیگر برنامه های محوری برای بزرگداشت دهه فجر عنوان کرد و گفت: تزیین فضای آموزشی مدارسه علمیه به یقین در روحیه طلاب تأثیر مثبتی خواهد گذاشت.

مسؤول بسیج طلاب سپاه ولی عصر(عج) خوزستان همچنین در ادامه ابراز داشت: نهایی ترین برنامه بسیج طلاب استان حضور یکپاریچه در راهپیمایی 22 بهمن ماه خواهد بود./9458/ت303/ب

ارسال نظرات