۱۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۱۵۴۹۷۹
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس:

رهبری عالمانه رمز بصیرت‌بخشی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کاملی‌فر تأکید کرد: رکن رهبری اصلی‌ترین عامل بصیرت ملت ایران در نهضت عاشورایی علیه رژیم پهلوی بود.
حجت الاسلام کاملي فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام حسن کاملی فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل امروز در جمع بسیجیان سپاه ناحیه اردبیل با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی تجلی اراده دینی ملت ایران علیه طاغوتیان زمان بود، اظهار داشت: انقلاب اسلامی تنها با حضور در صحنه ملت با تبعیت از ولایت به ثمر رسید.

 

وی با بیان این‌که رکن رهبری اصلی‌ترین عامل بصیرت ملت ایران در نهضت عاشورایی علیه رژیم پهلوی بود، خاطرنشان کرد: عدم بهره‌مندی ملت انقلابی ممالک اسلامی، موجب شده تا استکبار جهانی گاه این انقلاب های دینی و مردمی را مصادره و یا استحاله کند.

 

حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به این‌که عدم بهره‌مندی ملت انقلابی کشورهای اسلامی اصلی ضعف در ادامه نهضت بیداری اسلامی است، تصریح کرد: امروز در شرایطی غرب به فکر استعمار نوین در کشورهای افتاده که برای فرار از بحران اقتصادی چاره‌ای جز چپاول ثروت های ملی مرم مسلمان نمی بیند.

 

وی گفت: به یقین اگر امروز نظام ولایی در کشور حاکم نبود، یکی از مقاصد شوم استعمار و استکبار ایران بود، اما ایستادگی ملت در مقابل زیاده‌خواهی غرب موجب شده تا دولتمردان مستکبر و ظالم برای حفظ منافع خود راهی جز مذاکره و برخورد با عزت و احترام با مردم ایران نبینند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل در ادامه با اشاره به این‌که وضعیت نابسمان سیاسی و بحران اقتصادی حاصل بی برنامگی و مکاتب پوچ غربی برای تعالی بشریت بوده است، گفت: اغلب کشورهای غربی با مشکلات اقتصادی و اجتماعی شدیدی روبرو هستند و توان حل آنها را ندارند، از این رو برای رهایی از این مشلات و فرافکنی مشکلات و گرفتاری های خود کشورهای در حال توسعه و آفریقایی را تحت فشار سیاسی و اقتصادی قرار می دهند.

 

حجت الاسلام کاملی فر به تحریم‌های اعمال شده از سوی آمریکا و کشور های اروپایی علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: بدهی های سرسام آور آمریکا و وضعیت بسیار بد اقتصادی این کشورها که حاصل مداخلات و لشکرکشی های مستکبرانه به آسیا و خاورمیانه است، هزینه گزافی را بر مردم شان تحمیل کرده است.

 

وی تصریح کرد: این در حالی است که موج بیداری اسلامی نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران، در شمال آفریقا و خاورمیانه برنامه های استعماری آمریکا و کشورهای غربی را بر هم زده است،  به همین دلیل درصدد مقابله با نفوذ آرمان ها و ارزش های جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) ادامه داد: امروز راهبرد دشمن این است که با فشار اقتصادی مردم را نسبت به نظام دلسرد کند و به این طریق ملت به خیابان ها بکشاند، اما غافل از این‌که دشمنان تحلیل هایی غلط بر مبنای تخیلات خود در سر می پرورانند.

 

حجت الاسلام کاملی فر با تأکید بر این‌که راهپیمایی پرشور 22 بهمن پاسخی کوبنده به ادعای واهی دشمنان خواهد بود، گفت: مردم بارها ثابت کرده اند که وفادار و پشتیبان مصلحت‌های انقلاب و نظام هستند و حاضرند برای انقلابی که با تقدیم جان عزیزان خود به دست آورده اند، از جان و مال خود بگذرند./935/پ203/س

ارسال نظرات