۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۹
کد خبر: ۱۵۵۱۸۵
امام جمعه موقت ورامین:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن قدرشناسی از نعمت انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ورامین حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را مظهر تشکر از حق تعالی خواند و ابرازداشت: این حضور هر ساله پیام خاص خود را دارد و توطئه دشمنان را خنثی خواهد کرد.
حجت الاسلام  سيد محسن محمودي امام جمعه موقت ورامين
حجت‌الاسلام محسن محمودی، امام جمعهه موقت ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تاکید بر ریشه اعتقادی و دینی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: دست قدرت الهی در پیروزی انقلاب دیده می‌شود که دهه‌فجر یکی از آن جلوه‌ها است و در این ایام امام خمینی(ره) به عنوان فقیه جامع‌الشرایط، انسانی الهی و برگزیده و نایب برحق امام زمان(عج)انقلاب را هدایت کردند.
وی با اشاره به رهنمود قرآن کریم مبنی بر یادآوری ایام الهی، اظهار داشت: باید این موهبت الهی را شاکر بود و گرامی داشت، حضور مردم مظهر تشکر از حضرت حق تعالی و اقتدار و عظمت امت اسلام است، همه افراد باید در بزرگداشت این روز همت گمارند چراکه این حضور هر سال پیام خاص خود را داشته و برطرف کننده توطئه‌ها و هموار کننده راه پیشرفت انقلاب بوده است.
حجت‌الاسلام محمودی وجود تحریم‌های دشمن را از آغاز انقلاب دانست و ابراز داشت: نمی‌توان در تاریخ انقلاب روزی را یافت که در آن ملت ایران تحریم نبوده‌ باشد؛ از این رو عظمت انقلاب در این است که با وجود مخالفت ابرقدرت‌های شرق و غرب، توانست روز به روز شکوفایی و رشدی چشمگیر داشته باشد.
امام جمعه موقت ورامین با تاکید بر این‌که موفقیت‌های امروز در عرصه نظامی نتیجه وجود تحریم‌ها و تنگناها است، بیان داشت: این معجزه انقلاب است که برخلاف همه دشمنی‌ها موفق ایستاده و بیانگر ریشه الهی و وجود دست قدرت الهی حامی آن است.
وی مبنای فکری دشمنان ایران را مادی عنوان و تصریح کرد: حقیقت و جنس نظام، حقفیقتی عاشورایی و کربلایی است، دشمنان هیچ‌گاه نمی‌توانند پیوند رهبری و مردم را درک کنند و چون با محاسبه‌های مادی قصد مقابله با نظام را دارند همواره شکست خورده‌اند.
حجت‌الاسلام محمودی با مرور فرمایشات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر این‌که ایران حتی در دوران دفاع مقدس توانایی ساخت سیم‌خاردار را هم نداشت، ایراد کرد: از برکت انقلاب اسلامی دستاوردهای فضایی به چنگ آمد، این دستاورد بیانگر توانایی جوانان و نخبگان ایرانی بر سیری در فضا و خدمت علمی و فکری به جامعه بشریت است.
امام جمعه موقت ورامین دستاوردهای نظام اسلامی در عرصه های مختلف را نتیجه تلاش نخبگان دانست و بیان داشت: با وجود این نوع موفقیت‌ها در جامعه، جوانان به حرکت رو به جلوی نظام اسلامی امیدوار شده و نخبگان علمی را الگوی خود قرار خواهند داد.
وی در پایان ابراز داشت: با وجود این‌که تنها نزدیک به 30 سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد چنین موفقیت‎‌هایی به‌دست آمده است، آینده انقلاب بسیار روشن‌تر از امروز خواهد بود و در آینده نه چندان دور شاهد شکوفایی و رشد بیش‌تر هستیم./9598/ت302/ج

 

ارسال نظرات