۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۱۵۵۳۷۳
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان:

پیشرفت های نظام اسلامی مرهون خون شهدا است

خبرگزاری رسا ـ سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: شهدا با جانفشانی خویش نظام اسلامی را پایدار و مستحکم کردند.
تشييع شهداي گمنام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جاسم صفات، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، شامگاه رورز گذشته در جمع خانواده شهدا انقلاب و دوران دفاع مقدس اظهار داشت: شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس نظام جمهوری اسلامی را از هرگونه تهدیدی حفظ کردند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با اشاره به فرمایشی از امام خمینی(ره) مبنی بر این که« هر چه انقلاب اسلامی دارد از خون شهدا است» ابراز داشت: به یقین شهادت مهم ترین رکن ثبات نظام اسلامی است..

وی با اشاره به پیشرفت های کشورمان خاطرنشان کرد: جوانان ما با اسوه قرار دادن شهدا کشور را به سوی قله های موفقیت و پیشرفت سوق می دهند.

صفات با اشاره به این که ملت اسلامی ایران استکبار ستیزی را مهم ترین اصل پیشرفت در نظر دارند بیان داشت: یکی دیگر از سرفصل های پیشرفت روز افزون کشور مقاومت مردم در برابر هر گونه توطئه و تهدید است.

وی همچنین در ادامه تصریح کرد: کشور با پیشرفت های مختلف خود می تواند نظام اسلامی را به دیگر کشور ها صادر کند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در پایان سخنانش اظهار داشت: امیدواریم با رهبری ولی فقیه نظام جمهوری اسلامی همچنان پایدار و سرفراز باقی بماند./9458/د101/ب

ارسال نظرات