۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۱۵۵۴۲۱
امام جمعه آمل:

مسؤولان وحدت را سرلوحه امور خود قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تاکید بر این که وحدت و همدلی باید بین آحاد جامعه و مسؤولان وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی بیش از هر زمانی کشور نیازمند وحدت است تا بتوانیم مسیر ترقی و پیشرفت را به نحوی ارزنده طی کنیم.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل عصر امروز در دیدار تشکل های کارگری شهرستان با بیان این که دهه فجر موجب استقلال و عظمت ایران اسلامی شد، گفت: به برکت زحمات امام راحل و شهدای گرانقدر توانستیم با انقلاب باشکوه سال 57 عزت و شرافت از دست رفته ایران اسلامی را بازیابیم.

 

وی با اشاره به این که امروز ایران اسلامی در نقطه والایی قرار دارد که موجب افتخار است، بیان داشت: ایادی استکباری که  قبل از انقلاب بر کشور ما سلطه داشتند امروز ما را به میز مذاکره دعوت می کنند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که شهدا و جانبازان بسیاری تقدیم انقلاب اسلامی شده است که باید یاد و نام آنان گرامی داشته شود، خاطرنشان کرد: شهدا رفتند و اینک ما باید راه آنان را  به بهترین نحو ممکن ادامه دهیم تا ادامه دهنده خوبی برای آرمان های والای آنان باشیم.

 

استاد حوزه علمیه با بیان این که تلاش گری می تواند جامعه را به سمت توسعه و تعالی حرکت دهد، گفت: هر قدم خیری که بر می داریم در آن پاداش دنیوی و اخروی است که باید سعی کنیم آن را به نحو مطلوبی به انجام برسانیم.

 

امام جمعه آمل با اشاره به این که خدمت به مردم باید دغدغه ای اساسی برای مسؤولان نظام باشد، بیان داشت: مسؤولی که از فرصت به دست آمده در راستای خدمت به مردم استفاده نکند در بین نیروهای ارزشی و متدین جایگاهی  نخواهد داشت.

 

وی با تاکید بر این که دیدن مشکلات مردم درد و رنج آور است، گفت: همه مسؤولان باید تلاش کنند تا مشکلات مردم بر طرف شده و رضایت خاطر آنان فراهم شود.

 

امام جمعه آمل گفت: مشکلات جامعه کارگری باید برطرف شده و برای رفع دغدغه های این قشر زحمتکش اهتمام ارزنده ای وجود داشته باشد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که انسان باید صداقت داشته باشد تا بتواند به مراتب والا دست یابد، بیان داشت: انسان باید در تلاش باشد تا با تقرب به حضرت حق و اجرای صفات ارزنده در زندگی خود به تعالی و تکامل معنوی دست یابد.

 

استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که وحدت و همدلی باید بین آحاد جامعه و مسؤولان وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی بیش از هر زمانی کشور نیازمند وحدت است تا بتوانیم مسیر ترقی و پیشرفت را به نحوی ارزنده طی کنیم.

 

امام جمعه آمل در پایان با بیان این که مسؤولان وحدت را سرلوحه امور خود قرار دهند، گفت: همه ما باید در تلاش باشیم تا وظایف خود را به درستی انجام دهیم./9501/پ202/ب

ارسال نظرات