۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۱۵۵۸۲۶

دعوت جامعه روحانیت مبارز از مردم برای خلق حماسه ای دیگر در 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ جامعه روحانیت مبارز تهران با تاکید بر حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد:ملت ما علی‌رغم همه دسیسه‌ها، فتنه‌ها، دشمنی‌ها و مشکلات، راه خود را می‌پیماید و با عزت، شکوه و سرافرازی پرچم الهام‌بخش حق‌طلبی را بر دوش می‌کشد.
جامعه روحانيت مبارز

به گزارش خبرگزاری رسا، جامعه روحانیت مبارز تهران در اطلاعیه ای مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.

 

بیانیه جامعه روحانیت مبارز تهران به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن که به امضای آیت الله مهدوی کنی دبیرکل این تشکل رسیده، به شرح زیر است:

 

ملت شریف و مؤمن ایران

 

خدای بزرگ را سپاس که سی و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم. انقلابی به نام خدا، برای خدا و در راه خدا. خرسندیم که آرمان‌ها و شعارهای انقلاب با همان آهنگ و صلابت، با همان شور و احساس همچنان جاری است.

 

مفتخریم که ملت ما علی‌رغم همه دسیسه‌ها، فتنه‌ها، دشمنی‌ها و مشکلات، راه خود را می‌پیماید، بر باورهای خود استوار ایستاده، وحدت، همبستگی، توکل و اعتماد به خدا را تقویت کرده و با عزت، شکوه و سرافرازی پرچم الهام‌بخش حق‌طلبی را بر دوش می‌کشد.

 

دوستان ما در طی این این سالیان مطمئن‌تر و امیدوارتر از گذشته و در پیمودن و ادامه راه انقلاب اسلامی مصمم‌تر شده‌اند، دشمنان نیز با همه کینه‌توزی‌ها، فشارها، تهدیدها و تحریم‌ها به عظمت و پایداری مردم قهرمان ما معترف و به دنبال راهی برای ایجاد ارتباط و شاید از این طریق موفق به مهار حرکت شتابنده انقلاب اسلامی شوند.بی‌شک مردان و زنان، جوانان و فرزندان این ملت به وعده‌های الهی معتقد و به پیروزی خود امیدوار است.

 

«ان‌تنصرو‌الله ینصرکم و یثبت اقدامکم»

 

جامعه روحانیت مبارز ضمن ارج‌گذاشتن بر این همه هوشمندی، استواری، صداقت، حق‌طلبی و خداخواهی اعلام می‌دارد به همراه ملت بزرگ ایران در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن حضور خواهد یافت و از همه علماء، روحانیون و حوزه‌های علمیه سراسر کشور نیز می‌خواهد چون همیشه پیشاپیش مردم مؤمن و وفادار، بر شکوه این حضور حماسی و افتخار آمیز و دشمن‌شکن بیافزایند.

 

جامعه روحانیت مبارز با دریافت این واقعیت که جمهوری اسلامی ایران به برکت عنایات خداوند، محتوای غنی فرهنگ انقلاب اسلامی، مشارکت و حضور فعال مردم و هدایت داهیانه و با صلابت رهبر معظم انقلاب اسلامی راه خود را با عزت، افتخار و توفیق پیموده است و این سرمایه‌ها و داشته‌های عظیم عبور از همه تنگناها، سختی‌ها، دشمنی‌ها، و سنگ‌اندازی‌ها را تضمین و آینده‌ای سراسر روشن و امیدبخش را نوید می‌دهد.

 

لذا از همه فعالان، صاحب‌نظران و صاحبان تریبون انتظار دارد رسالت خطیر خود را در این شرایط حساس با شناخت صحیح، وفاداری و تلاش مجدانه انجام دهند و از مسئولین و مدیران ارشد و دست‌اندرکاران می‌خواهد وظایف خود را پاس داشته و به رفع نیازها و مشکلات مردم و کشور همت گمارند، همدلی و حسن ظن کنند، اختلافات را که سرمنشأ همه گرفتاری‌ها، ضعف‌ها و عقب‌ماندگی‌ها است کنار گذاشته و به دشمنان مجال ندهند تا به امیال ضد انسانی و ظالمانه خود نایل شوند و امیدوارانه به توطئه‌گری و فتنه‌انگیزی ادامه دهند.

 

خدمت و کار صادقانه و خالصانه را وجهه‌ی همت خود قرار دهند و ایران اسلامی را که امروز منشأ امید، الهام و روشنگری در میان دیگر ملت‌ها است را از گزند سیاه‌نمایی‌ها، تبلیغات و القائات زهرآگین به دور دارند و اجاره ندهند که دشمنان امت اسلامی با فتنه‌های فرهنگی، جنگ‌های قومی و اختلافات مذهبی و بدنمایی‌ها مانع به بار نشستن ثمرات ارزشمند مجاهدت‌های ملت ایران در میان امت بزرگ اسلامی گردند.

 

در پایان با درود به روح بلند و همیشه جاوید امام بزرگمان حضرت روح‌الله سلام‌الله علیه و شهیدان گرانقدر و سرافراز انقلاب اسلامی و با تکریم و تجلیل از همه رشادت‌ها ئ ایثارهای مردان و زنان همیشه شاهد و ایثارگر و بسیجیان غیور و افتخارآفرین و اعلام وفاداری و پیروی از رهبر آگاه، بصیر و با استمداد از عنایات و الطاف خاصه حضرت بقیة‌الله الاعظم ارواحناه فداه، از خداوند منان مسئلت داریم که ملت بزرگ ایران اسلامی را در راه تحقق آرمان‌های بلندش موفق و پیروز دارد و الحمدالله رب‌العالمین./924/د102/ج

 

ارسال نظرات