۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۵۶۱۰۸
رییس مجلس شورای اسلامی:

حضور پر شور مردم در راهپیمایی نشان داد تحریم ها در اراده آنان تاثیری ندارد

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس شورای اسلامی حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نشانه بی تأثیری فشارهای اقتصادی غرب علیه ایران دانست و گفت: مردم با حضور پر شور خود به دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی این پیام را دادند که باید در رفتار خود علیه ملت ایران تجدید نظر کنند.
حضور مراجع، علما و مسؤولان در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن - قم حضور مراجع، علما و مسؤولان در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن - قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران، حضور حماسی مردم در راهپمیایی 22 بهمن را تجدید پیمانی دوباره با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا دانست و گفت: حضور پرشور مردم نشانه حمایت آنها از انقلاب اسلامی است.
وی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نشانه بی تأثیری فشارهای اقتصادی غرب علیه ایران عنوان کرد و ابراز داشت: آخرین شگردهای دشمنان برای تضعیف نظام اسلامی در حال اجرا است که با حضور پرشور مردم این توطئه‌ها خنثی شد.
نماینده مردم قم در محلس شورای اسلامی با بیان این‌که هدف دشمنان از تهدیدها و تحریم‌ها تضعیف اراده ملت است، اظهار داشت: مردم با حضور پر شور خود به دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی این پیام را دادند که باید در رفتار خود علیه ملت ایران تجدید نظر کنند و ملت ایران همیشه پای آرمان‌های والای خود ایستاده است./927/پ202/ج
ارسال نظرات