۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۱۵۶۳۲۷
برادر یکی از شهدای 18 دی:

شهر ری حقش را به اسلام و قرآن ادا کرده است

خبرگزاری رسا ـ برادر یکی از شهدای 18 دی در شهرری، در مراسم رونمایی از کتاب «انقلاب اسلامی در شهرری» اظهار داشت: در طول این انقلاب، یک راهپیمایی علیه انقلاب در این شهر رخ نداده است و حتی در فتنه 88 نیز، هیچ راهپیمایی و تظاهراتی علیه انقلاب در این شهر برپا نشد و شهرری حقش را به اسلام و قرآن ادا کرده است.
رونمايي از كتاب انقلاب اسلامي در شهرري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد سبزعلی برادر شهید سبزعلی از شهدای 18 دی در شهرری، در مراسم رونمایی از کتاب «انقلاب اسلامی در شهرری» با بیان این‌که سه عامل موجب پیروزی انقلاب است، عامل اول را مکتب حسینی دانست و عنوان داشت: ما پیرو راه حسین هستیم و 1400 سال است که بر سر و سینه زدیم که اگر زمان امام حسین(ع) بودیم روز عاشورا کربلا می‌رفتیم.

وی در ادامه افزود: امروز نیز همچون کربلاست و ما باید به قول رهبر معظم انقلاب، موقعیت شناس باشیم و نباید زمان را از دست بدهیم تا همچون افرادی نشویم که بعد از واقعه عاشورا به کربلا رسیدند و پشیمان شدند.
این برادر شهید با بیان این‌که امروز ما باید حضور داشته باشیم در اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ابراز داشت: با این وضع گرانی که دشمنان داخلی و خارجی بر ما تحمیل کرده‌اند، مردم ما به خوبی در این راهپیمایی حضور داشتند و اعلام کردند که ما پشتیبان ولایت و مکتب هستیم.
وی با بیان این‌که عامل دوم و سوم وحدت و رهبری است و این رهبری قاطع بود که ما را به پیروزی رساند در اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه عنوان داشت: خیلی از بیداری‌های اسلامی است که مدت‌ها است شروع شده است و به ما اتکا دارند ولی به سبب عدم داشتن رهبری چون رهبر ما هنوز به پیروزی نرسیدند.
برادر شهید سبزعلی در ادامه شهرری را یکی از قطب‌های بزرگ فرهنگی جهان اسلام دانست و پس از اشاره به واقعه 18 دی در شهرری و قیام‌های مردمی در آن عنوان داشت: شهدای ما برای عموم مردم هستند و ما هم به عنوان مردم عادی می آییم و افتخار می‌کنیم که فدایی رهبر هستیم و تا آخرین قطره خون‌مان می‌گوییم الله اکبر خامنه ای رهبر.
وی ادامه داد: در طول این انقلاب، یک راهپیمایی علیه انقلاب در این شهر رخ نداده است و حتی در فتنه 88 نیز، هیچ راهپیمایی و تظاهراتی علیه انقلاب در این شهر برپا نشد و شهرری حقش را به اسلام و قرآن ادا کرده است.
سبزعلی در بیان اهمیت تدوین آثاری چون کتاب «انقلاب اسلامی در شهرری» عنوان داشت: خدا رحمت کند پدران و ماردان شهدا را، رفتند و ما هم خواهیم رفت ولی این فرهنگ‌ها باید زنده شود و باید این وقایع مستند شود و در این زمینه افرادی هستند که از قبل سال 42 حضور داشتند و اگر این‌ها بروند ما دیگر نمی‌تواینم این وقایع را ثبت کنیم تا بماند.
این برادر شهید در پایان ضمن اشاره به حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: خونمان را برای اسلام و رهبر گذاشتیم و هزار و چهارصد سال است که می گوییم حسین و این راه را ادامه خواهیم داد./959/پ202/ص
ارسال نظرات