۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۱۵۶۴۰۰
نماینده ولی فقیه در سپاه قم:

احیای فرامین الهی از اهداف والای شهیدان است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) استان قم، گفت: شهدا روزی‌خور رزق پروردگار هستند، آنان مهمانان اصلی خداوند هستند، شهیدان برای حمایت از دین خدا به پاخاستند و به دنبال احیای فرمان‌های خداوند در دنیا بودند.
حجت الاسلام حسن اکبري نماينده ولي فقيه در سپاه قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیدحسن اکبری، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) استان قم، در حاشیه مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای سپاه علی‌‌بن‌ابیطالب(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به اهمیت برگزاری این مراسم گفت: یکی از مهم‌ترین کارهای اساسی که همواره سپاه در مقام اجرای آن است، تجلیل و تکریم از خانواده‌های معظم شهدا است.
وی افزود: امروز تکریم و تجلیل از خانواده‌های شهدا همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند تکریم از ایثار و اخلاق است.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) استان قم با اشاره به این‌که خدمت به خانواده‌های شهدا به نحوی مبارزه با استکبار و ابرقدرت‌های جهانی محسوب می‌شود، ادامه داد: تکریم و قدردانی از خانواده‌ شهدا مبارزه با بدخواهان عالم است، امروز جامعه دینی و اسلامی مدیون خون شهدا هستند.
وی اظهار داشت: امروز اگر جامعه دینی و اسلامی ما نورانی است به برکت خون‌ها، ایثارگری‌های و فداکاری‌های شهدا است، همچنین صبر و بردباری خانواده‌ شهدا در این امر نقش مهمی داشته‌ است.
حجت‌الاسلام اکبری با بیان کرد: وظیفه هر انسان دل‌سوز و دل‌باخته به این انقلاب این است که نسبت به همسران و مادران خانواده شهدا قدردان باشند.
وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این‌که «وظیفه کسانی که جزو خانواده شهدا نیستند، در قبال این خانواده‌ها چیست؟» اظهار داشت: شهدا متعلق به یک خانه و خانواده نیستند، شهدا متعلق به همه دنیا هستند.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) استان قم ابراز داشت: شهدا در مقام اعتلای کلمه حق تلاش کردند و از این رو به همه جهان تعلق دارند، کلمه حق مربوط به همه عالم هستی است.
وی ادامه داد: شهدا روزی‌خور رزق پروردگار هستند، آنان مهمانان اصلی خداوند هستند، شهیدان برای حمایت از دین خدا به پاخاستند، آنان به دنبال احیای فرمان‌های خداوند در دنیا هستند، شهدا متعلق به گروه و یا حزب و دسته خاصی نیستند./914/پ202/پ
ارسال نظرات