۲۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۱۵۶۶۹۲
اولین خادمه آستان حضرت عبدالعظیم:

نفوذ در فرهنگ و تفکر دختران ما ابزار جدید دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ اولین خادم خواهر آستان حضرت عبدالعظیم (ع) نفوذ فرهنگی دشمن در دختران ما را حربه جدید دشمن در تخریب کشورمان دانست.
جشن تکليف جمعي از دانش آموزان مدارس دخترانه قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، خانم نرجس کاشانی اولین خادم خواهر آستان حضرت عبدالعظیم(ع) و مادر شهید به عنوان آخرین سخنران افتتاحیه جشنواره فرهنگی ـ هنری حضرت عبدالعظیم(ع) در تالار شیخ صدوق این آستان، با بیان این‌که از سال 69 توفیق خدمت افتخاری خادمی را یافتم و در محضر خادمه‌ها و حرم حضرت عبدالعظیم(ع) بودم گفت: اگر به عنوان بانوان ایران صحبتی بشود با این که خود را لایق آن نمی‌دانم به نقل از امام و پیر و مرادمان که فرمودند از دامن زن مرد به معراج می‌رود می‌گویم ما زمان جنگ، از حرکت‌های سال 42 و صدر اسلام دیده‌ایم که مردان بزرگ از دامن زنان بزرگ به بار نشسته‌اند.
این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این‌که افتخار من این است که بسیجی هستم اظهار داشت: مستکبران خواستند تا در مملکت ما دست ببرند و مملکت ما را به هم بریزند و در هیچ یک از صحنه‌های جنگ و اقتصادی موفق نشدند ولی امروز از درون خانه‌ها شروع کردند خصوصا از وجود دخترانی که مادران فردا هستند و از این راه توانسته‌اند در ما نفوذ کنند.
کاشانی ادامه داد: دشمن با تغییر دادن صیقل درونی دختران ما در فرهنگ ما نفوذ کرد و با این‌که نه جوان کشی‌ها و نه تحریم‌هایشان و بمباران‌هایشان در ما اثر نکرد اما امروز با این حربه در فرهنگ ما نفوذ کرده‌اند.
این خادم آستان حضرت عبدالعظیم(ع) اظهار داشت: ما در برابر این حمله فریاد هیهات من الذله را سر می‌دهیم و ما مادران باید در برابر این حربه به خوبی ایفای نقش کنیم و اجازه ندهیم تا دشمن دختران عزیز ما را از راه دین و فرهنگ شهادت دور کنند.
مسئول خواهران خادم آستان حضرت عبدالعظیم(ع) در پایان عنوان داشت: همه آرزوی ما این است که آن روزی که صدای الا یا اهل العالم انا الهمدی بلند می شود آن صدا را بشنویم و توفیق حضور در محضر ایشان را داشته باشیم و پاسدار خون شهدایمان باشیم./959/پ203/ص
ارسال نظرات