۳۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۲
کد خبر: ۱۵۶۹۵۹

جامعة المصطفی کشتار شیعیان مظلوم پاکستان را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ جامعةالمصطفی در محکومیت کشتار شیعیان بی دفاع کویته پاکستان در عملیات تروریستی دشمنان اسلام بیانیه‌ای صادر کرد.
کشتار شيعيان پاکستان
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز خبر و اطلاع رسانی جامعةالمصطفی، جامعةالمصطفی در محکومیت کشتار شیعیان بی دفاع کویته پاکستان در عملیات تروریستی دشمنان اسلام بیانیه‌ای صادر کرد.
متن بیانیه به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ؛و آنان که ظلم و ستم کردند، به زودی خواهند دانست که به چه کیفر و عذابی بازگشت خواهند کرد». (شعرا: 227)
همواره و به ویژه در سال های اخیر، ترور و کشتار مردم مظلوم، یکی از ابزارهای دشمنان برای تفرقه افکنی در امت اسلامی بوده است تا به خیال واهی خویش، به اهداف پوشالی‌شان جامه عمل بپوشانند و مقاصد پلیدشان را عملی سازند، این بار و در جنایتی دیگر، دست وهابیان اسلام ستیز و دست پروردگان استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا، انگلیس و اسرائیل غاصب به خون شماری از شیعیان بی دفاع کویته پاکستان آلوده شد.
در کشتار شیعیان کویته پاکستان، وهابیان و آنان که به نام اسلام، بدترین رفتارها را نشان می‌دهند، شماری از بی گناهان را به خاک و خون کشیدند تا آمریکا و اربابان خونخوار خویش را خشنود سازند، مع الاسف، این بار نیز همانند جنایات پیشین وهابیان و نوکران استکبار جهانی، شاهد بودیم که کوردلان نورگریز، بی توجه به آنچه آموزه‌های عقلانی اسلام بیان می دارد، جنایتی دیگر در تاریخ به ثبت رساندند و بار دیگر، به جهانیان و نسل های آینده نشان دادند که تفسیر خودساخته مبانی اسلام چه فجایعی به بار خواهد آورد.
در چنین شرایطی، لازم است دولت و ملت پاکستان در برابر فتنه فتنه انگیزان، با اتحاد هر چه بیشتر واکنش نشان دهند و با ناکام ساختن دشمنان در دست یابی به اهدافشان، نشان دهند که همچنان پیرو تعالیم روح بخش اسلام ناب محمدی(ص) هستند، جامعه المصطفی، با محکوم کردن حوادث خونبار اخیر پاکستان، خواستار دستگیری و مجازات عوامل این حادثه و برقراری امنیت کامل در پاکستان است./907/د102/پ
ارسال نظرات