۰۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۱۵۷۲۷۹
در اختتامیه جشنواره صورت گرفت:

رونمایی از دو کتاب و چهار تابلوی خوشنویسی با موضوع حضرت عبدالعظیم

خبرگزاری رسا ـ با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از دو کتاب برگزیده جشنواره و 4 تابلوی خوشنویسی از استاد نیکنام با موضوع شخصیت حضرت عبدالعظیم(ع) در اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری حضرت عبدالعظیم (ع) رونمایی شد.
خوشنويسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در آیین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی هنری حضرت عبدالعظیم (ع) در تالار شیخ صدوق (ره) که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، معاون تولیت آستان حضرت عبدالعظیم (ع) و امام جمعه شهرری برگزار شد از دو کتاب برگزیده جشنواره و 4 تابلوی خوشنویسی اثر استاد نیکنام با موضوع شخصیت حضرت عبدالعظیم (ع) رونمایی شد.

 

در مراسم اختتامیه این جشنواره، از دو کتاب برگزیده این جشنواره با نام‌های ری قبله تهران نوشته استاد سیروس سعدوندیان که به بررسی نقش آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) در تحولات 150 سال اخیر ایران می پردازد و نیز از کتاب سالشمار وقایع درونی زندگی حضرت عبدالعظیم (ع) به همت گروه پژوهشی نثر جوان رونمایی شد.


همچنین در این اختتامیه از 4 تابلوی نفیس خوشنویسی که به نام حضرت سیدالکریم ماندگار شده است، اثر استاد نیکنام از اساتید برجسته خوشنویسی کشور نیز رونمایی و از صاحبان این آثار ارزشمند نیز تجلیل شد.


گفتنی است استاد نیکنام از برگزیدگان بخش اساتید پیشکسوت این جشنواره بوده است و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران بر باز تولید نتایج و دستاوردهای فرهنگی و هنری این جشنواره در سطح جامعه تاکید داشتند. /959/پ203/ع

ارسال نظرات