۰۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۱۵۷۸۲۹
مدیر حوزه علمیه خواهران تهران:

شهدا فانوس راهیابی انسان ها به سوی حقیقت هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران اهل بیت(ع) تهران تصریح کرد: اگر خواستاریم راه میانبری برای رسیدن به حقیقت پیدا کنیم سرمشق قرار دادن شهدا بهترین مبدأ است.
شهدا فانوس راهیابی انسان ها به سوی حقیقت هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، فاطمه اثنی عشری، مدیر حوزه علمیه خواهران اهل بیت(ع) تهران، امروز در یادواره 1575 زن شهید استان خوزستان، با اشاره به این که خداوند متعال در قرآن کریم مرد و زن را یکسان معرفی می کند اظهار داشت: در زندگی دنیوی با توجه وظایف محوله جایگاه مرد و زن از هم جدا می شود.

وی مقام شهدا را والا و بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: خداوند متعال وعده حقی به شهدا داده که در نزد خویش به آنان نعمت های زیادی خواهد بخشید و به یقین این مسأله محقق شد.

اثنی عشری در ادامه با تأکید بر این که شهدا با نیتی پاک و بی آلایش در مقابل درگاه الهی توبه کرده و توبه شان قبول شده است، ابراز داشت: شهدا همانند ستارگانی که برای راهیابی انسان های به راه راست نقش فانوس را بازی می کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران اهل بیت(ع) تهران با بیان این که به وعده الهی هر کسی که در راه اعتلای نام خدا کشته شود به درجه رفیع شهادت نایل خواهد شد، تأکید کرد: شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با کوله باری از عشق و عرفان به سوی پروردگار شتافتند.

وی با اشاره به فلسفه شهادت گفت: شهادت برای کسانی لایق و ارزشمند است که به معرفت حقیقی خداوند جهانیان رسیده و در انتظار نعمتی بزرگ از سوی این قدرت بی همتا هستند.

مدیر حوزه علمیه خواهران اهل بیت(ع) تهران با بیان این که شهدای زن منادیان صبح صادق هستند افزود: باید برای جامعه تبیین شود که برای استحکام نظام اسلامی چه خون هایی که بر زمین ریخته شد، خداوند متعال برای هر دورانی اسوه ای قرار  می دهد که امروزه سرمشق ما شهدا هستند.

اثنی عشری افزود: صادق بودن نخستین کار خودسازی شهدا بوده که به یقین هر شخصی راستگویی را سرمشق خویش قرار دهد خداوند متعال با وی صادقانه رفتار می کند.

وی با بیان این که در برهه کنونی دشمن با امکاناتی مختلف به جنگ ملت ایران آمده است گفت: نظام جمهوری اسلامی با داشتن رهبر مدبر و فرزانه در برابر تهدید های مختلف تسلیم نمی شود./9458/پ202/ب

ارسال نظرات