۰۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۱۵۷۸۵۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

دفاع از مرزهای اعتقادی مهمترین رسالت امروز روحانیت است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که دشمنان به دنبال از بین بردن مرزهای اعتقادی است و در این راه از همه توان خود استفاده می کند، گفت: رسالت روحانیت در دفاع از مرزهای اعتقادی بسیار سنگین است.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان عصر امروز در همایش مرزبانان عرصه دین که با حضور گسترده روحانیان در گرگان برگزار شد، روحانیان را مرزبانان حقیقی دین مبین اسلام دانست و با بیان این که تاریخ با عظمت شیعه مملو از نقش آفرینی و از خودگذشتگی علمای آگاه و بصیر در راه عظمت اسلام است، گفت: روحانیت در تاریخ همه توان خود را در جهت حراست از ارزش های ناب دینی به کار گرفت.

 

وی عزت و عظمت امروز اسلام و انقلاب را مدیون از خودگذشتگی های روحانیت دانست و خاطرنشان کرد: روحانیت اصیل شیعه همواره در برابر ظلم و استکبار با همه توان ایستادگی و مانع از خدشه دار شدن دین و ارزش های ناب اسلامی شده است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که روحانیت هیچ گاه در برابر زیاده خواهی های استکبار تسلیم نشده است، بیان داشت: پرچم ظلم ستیزی به دست علما و روحانیت اصیل شیعه در جهان برافراشته شده است.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان این که روحانیت درحفاظت و حراست از مرزهای دینی و اعتقادی همواره ثابت قدم بوده و هستند، خاطرنشان کرد: حضور در صحنه روحانیت موجب شکست توطئه های دشمنان شده است.

 

وی با بیان این که دشمن از نقش آفرینی روحانیت اصیل و آگاه بسیار هراسان است، تصریح کرد: همه تلاش نظام سلطه از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تضعیف و خدشه دار کردن جایگاه روحانیت اصیل بوده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به این که طرح انزوای روحانیت با نقش آفرینی و حضور در صحنه این قشر تأثیرگذار جامعه اسلامی با شکست مواجه شده است، بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران از سوی مرجعیت دینی و همراهی روحانیت انقلابی بوده است و امروز نیز روحانیت با همه توان در دفاع از آرمان های انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب حضور دارد.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان این که همه تلاش دشمن ایجاد فاصله میان مردم و روحانیت است، ادامه داد: علیرغم همه توطئه افکنی های دشمنان ارتباط مردم با علما وروحانیان هر روز قوی تر می شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که دشمن به دنبال از بین بردن مرزهای اعتقادی است و در این راه از همه توان خود استفاده می کند، گفت: رسالت روحانیت در دفاع از مرزهای اعتقادی بسیار سنگین است.

 

وی به تلاش دشمنان اسلام برای ایجاد شبهات دینی و نیز ترویج شبکه‌های انحرافی در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: شناسایی و مقابله با این گروه‌های منحرف دینی یکی از رسالت‌های روحانیت است که تا به امروز به خوبی در این مسیر حضور داشته اند.‌/950/پ203/ب

ارسال نظرات