۰۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۱۵۷۹۳۲
معاون فرهنگی تربیتی مجتمع آموزش عالی مشهد:

راه نجات مسلمانان تکیه بر زندگی قرآنی است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تربیتی جامعةالمصطفی مشهد گفت: محافل قرآنی با هدف نزدیکی به قرآن و عمل به دستورات الهی برگزار می شود، از این رو ایجاد خانواده‌های قرآنی، ضرورت تبیین المپیاد قرآن و حدیث ویژه خانواده های طلاب است.
حجت‌الاسلام عصارزاده، معاون فرهنگي تربيتي جامعةالمصطفي مشهد
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز خبر و اطلاع‌رسانی جامعةالمصطفی، حجت‌الاسلام عصارزاده، معاون فرهنگی تربیتی جامعةالمصطفی مشهد، گفت: تشکیل خانواده‌های قرآنی و ترویج آموزه‌های قرآنی باید در دستور کار جوامع اسلامی قرار گیرد و متأسفانه امروزه در آموزه‌های غرب برای خانواده‌ها اهمیتی قائل نیستند و فرزندان هیچ‌گونه وابستگی به خانواده‌ها ندارند، به همین دلیل است که پس از رسیدن به سن قانونی از خانواده جدا می‌شوند.
رییس شورای قرآنی جامعةالمصطفی مشهد اظهار داشت: کسانی که در دنیا شادی و سرور غیر قرآنی داشته باشند، در آخرت غمگین خواهند بود، اما خانواده‌های قرآنی در دنیا و آخرت شادمان هستند.
وی با اشاره به آیه «فاما من اوتی کتابه بیمینه» خاطر نشان کرد: کسانی را که نامه اعمالشان را با دست راست در آخرت دریافت می‌کنند همان خانوداه‌های قرآنی هستند که با توجه به آموزه‌های قرآن زندگی خود را اداره کرده‌اند.
حجت الاسلام عصارزاده، در پایان با اشاره به انفجارهای اخیر تروریستی و کشتار شیعیان در کویته پاکستان خاطرنشان کرد: مسلمانان باید آگاه باشند که دشمن همیشه و همه جا در کمین است و تنها راه نجات و پیروزی مسلمانان تکیه بر دستورات الهی و زندگی قرآنی است./907/د102/پ
ارسال نظرات