۰۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۱۵۸۲۸۹

معاون وزیر علوم با وزیر تحقیقات و تکنولوژی اندونزی دیدار کرد

خبرگزاری رسا - معاون وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری جمهوری اسلامی ایران و رییس کالج اسلامی جاکارتا، با وزیر تحقیقات و تکنولوژی جمهوری اندونزی دیدار و گفت وگو کردند.
ديدار معاون وزير علوم با وزير تحقيقات و تکنولوژي اندونزي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز خبر و اطلاع­رسانی جامعةالمصطفی،‌ معاون وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری جمهوری اسلامی ایران و رییس کالج اسلامی جاکارتا، با وزیر تحقیقات و تکنولوژی جمهوری اندونزی دیدار و گفت وگو کردند.
در این دیدار که در محل دفتر وزارت تحقیقات و تکنولوژی جمهوری اندونزی و با حضور معاون و رییس امور بین‌الملل این وزارت برگزار شد، دکتر نادری‌منش، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فن‌آوری جمهوری اسلامی ایران با اشاره به توانمندی‌های دانشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه تکنولوژی و فن‌آوری، آمادگی جمهوری اسلامی را برای گسترش همکاری‌ها و تکمیل تفاهم‌نامه‌های فیمابین اعلام کرد.
گوستی محمد هتا، وزیر تحقیقات و تکنولوژی اندونزی نیز با ستودن دستاوردهای علمی ایران،‌ خواستار افزایش همکاری در حوزه‌های امنیت غذایی، انرژی، نانوتکنولوژی، ماهواره و صنایع الکترونیک و کشاورزی شد.
حجت‌الاسلام سید مفید حسینی کوهساری، نماینده جامعةالمصطفی در اندونزی و رییس کالج اسلامی صدرا نیز با معرفی کالج و مراکز وابسته به آن، افزایش همکاری‌های علمی در حوزه فنی و مهندسی را مکمل گسترش همکاری‌های علمی در حوزه علوم انسانی دانست.
گفتنی است، در پایان این جلسه، چهار جلد از قرآن‌های نفیس چاپ المصطفی و نیز دو جلد صحیفه سجادیه از سوی هیأت ایرانی به وزیر تحقیقات و تکنولوژی اندونزی اهدا شد./907/د102/پ
ارسال نظرات