۱۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۱۵۸۳۸۱
عضو خبرگان رهبری:

برخی، توصیه رهبر انقلاب درباره ضرورت وحدت شیعه و سنی را نادیده می‌گیرند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: خوشبختانه امروزه وحدت بسیار خوبی در میان شیعه و سنی در استان وجود دارد؛ اما متأسفانه برخی به عناوین گوناگون به دنبال تخریب آن بوده و تأکید رهبر انقلاب را نادیده می گیرند.
آيت الله نورمفيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز در نشستی با علما و روحانیان استان که در حوزه علمیه امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد با اشاره به این که مجلس امروز، مجلس بسیاری مبارکی است، اظهار داشت: امروز علمای شیعه و سنی در این مجلس حضور داشته و همانند همیشه جلوه وحدت امت اسلامی در استان به بهترین شکل در معرض دید همگان قرار گرفته است.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که قوه قضاییه در عرض دو قوای دیگر است، ابراز داشت: این قوه از نظر جایگاه و منزلت، از مهم ترین قوا است و به تعبیر امام راحل و رهبر انقلاب سلامت و انسجام کشور و قوای دیگر بستگی به سلامت و قدرت قوه قضاییه دارد.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که نگاه شریعت مقدس اسلام نیز به قوه قضاییه نشان از جایگاه والای آن دارد، خاطرنشان کرد: عدالت در جهان اسلام از مسائل اساسی محسوب شده و فلسفه بعثت انبیا برقراری عدل و قسط بوده است.

 

امام جمعه گرگان تصریح کرد: انتخاب رییس قوه قضاییه با شخص ولی امر مسلمین بوده و این نیز نشان از اهمیت این قوه است.

 

رییس شورای حوزه علمیه گلستان در ادامه با اشاره به موضوع وحدت در استان، بیان داشت: خوشبختانه امروزه وحدت بسیار خوبی در میان شیعه و سنی در استان وجود دارد؛ اما متأسفانه برخی به عناوین گوناگون به دنبال تخریب آن بوده و تأکید رهبر انقلاب را نادیده می گیرند.

 

آیت الله نورمفیدی به تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه و اختلاف میان امت اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز تنها راه خنثی کردن توطئه های دشمنان اسلام، تقویت وحدت و برادری میان امت اسلامی است.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که دشمنان با اختلاف افکنی در جامعه اسلامی به دنبال عملیاتی کردن توطئه های شوم خود در کشورهای اسلامی است، خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش می کنند با تفرقه افکنی مانع از  تحقق اهداف متعالی اسلام ناب به ویژه موضوع بیداری در سرزمین های اسلامی شوند.

 

آیت الله نورمفیدی با اشاره به مسأله پاکستان، اظهار داشت: امروزه در کشور پاکستان مشاهده می کنیم که دست هایی وجود دارد که به دنبال آن است که امت اسلامی را به جان هم انداخته و قتل و کشتار به راه بیاندازند و ما باید از آن درس گرفته و به دنبال وحدت باشیم.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری خطاب به رییس قوه قضاییه ابراز داشت: خوشبختانه با تحقیقاتی که صورت پذیرفته قوه قضاییه در گلستان در همه امور از سلامت مالی و اخلاقی برخوردار است؛ البته کمبودهایی نیز وجود دارد که باید مرتفع شود.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان، در پایان تصریح کرد: مسأله حجاب و ماهواره در استان از مسائلی است که قوه قضاییه باید برای آن طرح و فکری پیاده شود./950/پ202/س
 

ارسال نظرات