۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۵۹۳۵۷
آیت الله مهدوی کنی:

رضایت ولی عصر به این است که با هم باشیم/ مسؤولان احترام یکدیگر را نگه دارند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان در اختتامیه سیزدهمین اجلاس رسمی دوره چهارم خبرگان رهبری ضمن تاکید بر پرهیز از تفرقه و اختلاف عنوان کرد: رضایت حضرت ولی عصر به این است که ما با هم باشیم.
اختتاميه سيزدهمين اجلاسيه خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان عصر امروز در اختتامیه سیزدهمین اجلاس رسمی دوره چهارم خبرگان رهبری ضمن تاکید بر پرهیز از تفرقه و اختلاف عنوان داشت: رضایت حضرت ولی عصر به این است که ما با هم باشیم.


رییس مجلس خبرگان با بیان این که مجلس خبرگان دستاوردهای مهمی در همه جلسات داشته است، عنوان کرد: در این جلسات مسائل مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی مورد توجه قرار گرفت و مطالبی که به عنوان تذکر بیان گردید توسط کمیته پیگری دنبال خواهد شد و در راستای حل مشکلات افراد دلسوز و علاقمند نظرات شان را مکتوب بفرمایند و در جلساتی بررسی شود و سپس از طریق مسؤولان و رهبری در حد توان مان پیگیری می کنیم.


آیت الله مهدوی کنی در خصوص دفاع از دستاوردهای انقلاب اظهار داشت: نباید این طور قضاوت کرد که در این مدت دستاوردی نداشتیم و عقب گرد داشته ایم در حالی که دستاوردهای زیادی بعد از انقلاب داشته ایم و در همین تهران شاهد عمران بسیار نسبت به پیش از انقلاب هستیم و همین عزاداری های مردم نشان دهنده این است که مردم همچنان علاقمند به دین و ارزش ها هستند.


وی با بیان این که ما نا امید نیستیم در اشاره به تذکرات اعضای خبرگان به مسئولان در پرهیز از اختلاف و تفرقه انگیزی گفت: مسؤولان خود باید احترام یکدیگر را نگه دارند زیرا اگر ما خود با یکدیگر این طور برخورد کنیم، نمی توانیم احترام مردم را جذب کنیم و دستورات رهبری و عکس العمل رسانه های بیگانه نیز ضرورت حفظ وحدت و رعایت احترام متقابل را به خوبی نشان می دهد و اگر اختلاف سلیقه ای نیز هست باید حل کرد.


رییس مجلس خبرگان با اشاره به نزدیکی انتخابات اظهار داشت: باید سعی شود تا کسانی که واقعاً صلاحیت دارند رای بیاورند و البته ممکن است کسانی صلاحیت داشته باشند ولی به هر دلیلی اعم از شان و شهرت اجتماعی انتخاب نشوند اما عزت به ریاست نیست و دست خداست.


وی در پایان عنوان کرد: ما باید به هم کمک کنیم تا انقلاب را حفظ کنیم و رضایت حضرت ولی عصر (ع) به این است که ما با هم باشیم./959/پ202/ج

ارسال نظرات