۱۲ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۶۰۵۸۷
استاد درس خارج حوزه علمیه مازندران:

گروه های سیاسی از جنجال آفرینی در آستانه انتخابات پرهیز کنند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله نظری خادم الشریعه گفت: همه گروه های سیاسی باید از هر گونه مباحثی که موجب ایجاد تفرقه و اختلاف در نظام اسلامی می شود به شدت پرهیز کنند.
آيت الله نظري خادم الشريعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، جمعی از مدیران ارشد استان مازندران امروز با آیت الله نظری خادم الشریعه در ساری دیدار کردند.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه در این دیدار بر ضرورت خدمت رسانی به آحاد جامعه از سوی مسؤولان تأکید کرد و گفت: این انقلاب متعلق به مردم است و مدیران وظیفه دارند در جهت رفاه عمومی مردم همه توان و تلاش خود را به کار گیرند.

 

وی خدمت به مردم جامعه را وظیفه هر مدیر جامعه اسلامی دانست و بیان داشت: یک مسؤول از فرصت به وجود آمده تنها در جهت خدمت به مردم به ویژه نیازمندان و مستضعفان جامعه به کار گیرد.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه خدمت به مردم را وظیفه یک مدیر و مسؤول در نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب همواره دغدغه رسیدگی به مشکلات مردم داشته و دارند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود از ایجاد برخی تنش ها و جنجال آفرینی ها از سوی عده ای در آستانه انتخابات انتقاد کرد و گفت: همه گروه های سیاسی باید از هر گونه مباحثی که موجب ایجاد تفرقه و اختلاف در نظام اسلامی می شود به شدت پرهیز کنند.

 

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه تأکید کرد:  کشورمان اسلامی و همه شخصیت ها و گروه های سیاسی باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید و علما باشند.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه، رهبر معظم انقلاب اسلامی را شخصیتی وارسته، آگاه، هوشیار و ساده زیست دانست و ادامه داد: تبعیت از رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی بر همگان واجب است.

 

وی خاطرنشان کرد: افرادی که می خواهند در صحنه انتخابات حضور یابند باید از هر گونه جنجال آفرینی به شدت پرهیز کنند.

 

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه با بیان این که نباید برای مقام و قدرت این همه تنش و جنجال آفرینی صورت گیرد، تصریح کرد: کسانی که قصد حضور دارند باید در زمان مشخص اعلام حضور کنند و به یک رقابتی سالم بپردازند.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه برحضور آگاهانه افراد در صحنه انتخابات تأکید کرد و گفت: باید سعی شود تعداد کاندیداهای حاضر زیاد نباشد.

 

وی همچنین بر ضرورت هوشیاری افراد حاضر در صحنه انتخابات تأکید کرد و افزود: کاندیداها نباید به هر شیوه ای به دنبال جمع آوری آراء و پیروزی در انتخابات باشند و اگر هم فردی آراء عمومی شامل او نشد و نتوانست در انتخابات پیروز شود باید به انتخاب مردم احترام بگذارد.

 

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه با تأکید بر این که این گونه مسائل سرگرمی عادی و سرگرمی هوای نفس است، تصریح کرد: سرگرمی عقلی پرداختن به مسائل علمی است.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه در ادامه سخنان خود افزود: انسان باید به دنبال اثر جاوید باشد که شامل علم و خدمت است.

 

به گزارش رسا، در روزهای گذشته شخصیت های مهم کشوری و استانی به مناسبت سال جدید با حضور در بیت آیت الله نظری خادم الشریعه از نصایح و راهنمایی های این عالم وارسته بهره مند شدند./950/پ202/س

ارسال نظرات