۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۱۶۱۲۸۹

آیین سوگواری شهادت حضرت فاطمه الزهرا در حوزه های علمیه استان تهران

خبرگزاری رسا ـ مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س)در مدارس علمیه شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود.
فاطميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مدارس علمیه شهرستان‌های استان تهران عزادار شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) هستند و آیین سوگواری با حضور اساتید و طلاب برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عبدالرضا اکبری معاون تهذیب مدرسه علمیه جامعه امیرالمومنین(ع) شهرری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) از روز جمعه بیست و سوم فروردین‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام حسین ابراهیمی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز است.

وی افزود: در روز شهادت حرکت دسته عزاداری از ساعت 10 صبح به سمت خزانه برای تشییع پیکر شهدای گمنام انجام می‌شود و سخنران این مراسم حجت الاسلام محمودی است.

گفتنی است مدرسه علمیه امیرالمومنین در شهر ری خیابان شهید رجایی، تقاطع بزرگراه آزادگان واقع شده است.

حجت الاسلام محمد مهدی صادقی، معاون تهذیب مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم(ع)‌ شهرری نیز از برگزاری آیین سوگواری در روز شنبه، بیست و چهارم فروردین‌ماه به مدت سه شب از ساعت 18:30 خبر داد و گفت: سخنرانان این مراسم‌ها حجت الاسلام حمید نجفی و حجت الاسلام سیدمسعود موسوی خواهد بود.

وی افزود: روز شنبه نیز از ساعت 12 حرکت دسته عزاداری به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بوده و علاقه‌مندان می‌توانند در ساعت موعود به شهر ری و به ضلع غربی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) مراجعه کنند.

حجت الاسلام قاسم خداپرست، مدیر مدرسه علمیه جعفریه پاکدشت نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری در روز یکشنبه بیست و پنجم فروردین‌ماه از ساعت 10 صبح خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام سید صالح یاسینی است و در شام شهادت نیز حرکت دسته عزاداری به سمت مصلی پاکدشت برگزار شده و علاقه‌مندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی جاده خاوران، کیلومتر 20 پاکدشت، مدرسه علمیه جعفریه پاکدشت مراجعه کنند.

حجت الاسلام سلطانی معاون آموزش مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) لواسان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری مراسم سوگواری در روز یکشنبه بیست و پنجم فروردین‌ماه از ساعت 10 صبح خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام سید محمدرضا صحافی نجفی بوده و حرکت دسته عزاداری به سمت امامزاده فضل بن علی(ع) بوده و علاقه‌مندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی لواسان کوچک، گلدونک، انتهای بخارکلا مراجعه کنند.

همچنین حجت الاسلام صلح جو، معاون آموزشی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) رباط کریم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری در روز یکشنبه بیست و پنجم فروردین‌ماه از ساعت 9 صبح خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام حسینعلی محمدی نژاد، امام جمعه رباط کریم است و علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی رباط کریم خیابان مصلی داخل مصلی مراجعه نمایند.

حجت الاسلام مطلب علی قلی پور، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری مراسم سوگواری در شنبه بیست و چهارم فروردین‌ماه از ساعت 9 صبح خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام سید حسن حسینی است و علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی اسلامشهر، خیابان ابن سینا، مدرسه علمیه امام صادق(ع) مراجعه کنند.

حجت الاسلام مهدی والایی برحق، مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری مراسم سوگواری از پنجشنبه بیست و دوم فروردین ماه بعداز نماز مغرب و عشاء خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام کفیل است و در روز شهادت نیز حرکت دسته عزاداری از ساعت 10:30 به سمت گلزار شهدا برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی دماوند، دهستان سربندان مراجعه کنند.

همچنین حجت الاسلام محمد الماسی، مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) صفادشت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری مراسم سوگواری در روز شنبه بیست و چهارم فروردین‌ماه از ساعت 11 خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام حسن طاهرنژاد است و علاقه‌مندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی ملارد، صفادشت، چهارراه حصار طهماسب، خیابان شهید دهقانی به طرف روستای گِله کهریز(محل قدیم دانشگاه پیام نور) مراجعه نمایند.

حجت الاسلام رضا حاج آقایی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری مراسم سوگواری از روز شنبه بیست و چهارم فروردین ماه به مدت سه روز از ساعت 18 خبر داد و گفت: سخنرانان این مراسمات حجت الاسلام حمید مشهدی آقایی، حجت الاسلام رضایی و حجت الاسلام رضا حاج آقایی هستند و در روز شهادت نیز از ساعت 10 صبح حرکت دسته عزاداری به سمت مسجد جامع دماوند برگزار شده و علاقه‌مندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی دماوند میدان امام خمینی کوچه شهید شاه صفی پلاک 8 مراجعه نمایند.

همچنین حجت الاسلام حسن صدری مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) فیروزکوه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری مراسم سوگواری در روز شنبه بیست و چهارم فروردین‌ماه بعداز نماز مغرب و عشاء خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سیدعنایت الله دریاباری است و علاقه‌مندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی فیروزکوه، دارالسیاده وشتان، خیابان علامه آقا سید یعقوب مراجعه کنند.

حجت الاسلام مهدی بابایی مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) پرند نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری مراسم سوگواری از روز شنبه بیست و چهارم فروردین‌ماه به مدت سه روز از ساعت 18 خبر داد و گفت: سخنران این مراسمات حجت الاسلام محمد خدیری، امام جمعه پرند خواهد بود و در روز شهادت نیز از ساعت 9 صبح حرکت دسته عزاداری به سمت مصلی پرند برگزار شده و علاقه‌مندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی پرند، میدان استقلال، مدرسه علمیه امام صادق(ع) مراجعه نمایند./9592/پ201/ص

ارسال نظرات