۲۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۶۱۹۶۷
عضو فراکسیون رهروان ولایت

حضور لاریجانی در انتخابات فعلاً منتفی است

خبرگزاری رسا ـ عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: این فراکسیون تاکنون به نقطه مشترکی درخصوص کاندیدای خاصی نرسیده‌ است.
حجت‌الاسلام محمدرضا باقري بنابي، عضو کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت‌الاسلام محمدرضا باقری‌بنابی، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع اساتید دانشگاه آزاد اسلامی این شهر با تأکید بر حضور پرشور و آگاهانه ملت در انتخابات خرداد ماه سال جاری اظهار داشت: انتخابات تجلی حماسه سیاسی ملت ایران خواهد بود.


وی با بیان این‌که همگان در قبال رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی مسؤول هستند، خاطرنشان کرد: همگان باید با حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح به فردی رأی دهند که بتواند وضعیت نابسامان اقتصادی کشور را سامان بخشیده و در مسیر ولایت گام بردارد.


عضو فراکسیون روحانیت مجلس با تأکید بر ارتقای بصیرت سیاسی ملت در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، گفت: نخبگان حوزوی و دانشگاهی رسالت خطیری در این عرصه بر عهده دارند و باید با شناسایی فرد اصلح  از دیدگاه ولایت و تبیین موارد مردم را در انتخاب شایسته یاری کنند.


حجت الاسلام باقری با اشاره به این‌که فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس تا به امروز حمایت خود را از شخص خاصی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام نکرده است، گفت: اعضای این فراکسیون تاکنون به نقطه مشترکی در مورد کاندیدای خاصی نرسیده‌اند.


 وی با  تأکید بر این‌که حضور  لاریجانی در انتخابات فعلاً منتفی است، تصریح کرد: این فراکسیون پیش از این در تلاش بود که در صورت حضور در صحنه، از آقای لاریجانی حمایت کند که البته این بحث فعلاً منتفی است تا به نقطه  مشترک دیگری برسیم.


نماینده مردم بناب در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسأله مذاکره آمریکا با ایران اظهار داشت: ایران و آمریکا تضاد ایدئولوژیکی با یکدیگر دارند، در حقیقت مشکل ایران با ‌آمریکا حل شدنی نیست، چراکه آنها دنبال سقوط نظام اسلامی هستند و در رفتارشان هیچ صداقتی ندارند./935/پ202/ج

ارسال نظرات