۲۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۰
کد خبر: ۱۶۲۳۳۱
آل اسحاق در ساری:

اقبال عمومی همچنان با اصولگرایان است

خبرگزاری رسا ـ آل اسحاق با تأکید براین که دولت مجری سیاست های کشور است نه مبدع سیاست ها، تأکید کرد: رییس جمهور نباید در عرصه سیاست خارجی خودسرانه عمل کند.
نشست خبري يحيي آل اسحاق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، یحیی آل اسحاق، عصر امروز در همایش بزرگ اصولگرایان مازندران که در  حسینیه کیاسری های مقیم ساری برگزار شد، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبرمعظم انقلاب اسلامی به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: با توجه به شرایط موجود همه باید با وحدت و همدلی زمینه تحقق رهنمودهای رهبری در سال جدید را فراهم کنیم.

 

وی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سه دهه اخیر اقتدار و عظمت خود را به دنیا نشان داده است، افزود: امروز نظام اسلامی یکی از مقتدرترین نظام های سیاسی در عرصه بین المللی محسوب می شود، چون الگوی ولایت فقیه را در عرصه جهانی نهادینه کرده است.

 

آل اسحاق در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که دولت آینده شرایط سختی را پیش روی خواهد داشت، ادامه داد: با توجه به وضعیتی که در عرصه اقتصادی و سیاسی با آن روبه رو هستیم باید با تدبیر وارد عرصه شد.

 

نامزد مورد حمایت حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه با تأکید بر این که در نظام مبتنی بر ولایت فقیه همه باید گوش به فرمان ولی فقیه باشند، خاطرنشان کرد: رهبری در نظام اسلامی تعیین کننده هستند و مسؤولان به ویژه رییس جمهور نه باید یک قدم جلوتر و یک قدم عقب تر از ولی فقیه باشد.

 

وی با تأکید براین که دولت مجری سیاست های کشور است نه مبدع سیاست ها، تأکید کرد: رییس جمهور نباید در عرصه سیاست خارجی خودسرانه عمل کند.

 

آل اسحاق با تأکید براین که رییس جمهور در عرصه سیاست خارجه موظف به اجرای سیاست های رهبری نظام است، خاطرنشان کرد: رییس جمهور باید سیاست ها و گفتمان رهبری نظام را در عمل اجرایی کند.

 

وی با بیان این که عزت، آتیه و مصلحت مملکت ما در گرو اجرای صحیح خط و مشی، سیاست ها و رهنمودهای رهبری معظم انقلاب است، ادامه داد: متأسفانه مشکل دولت ها این است که خودشان را در جای رهبری نظام قرار می دهند و یک رییس جمهور باید بدانند که تنها مجری است و سیاست گذار نیست.

 

آل اسحاق با تأکید براین که رییس جمهور کشور باید ببیند سیاست ها و گفتمان رهبری انقلاب چه خطی دارد و آن را پیاده کند، بیان داشت: رییس جمهور باید بداند که یک حدود مشخصی دارد و نباید از آن عدول کند.

 

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تأکید براین که رییس جمهور آینده باید بداند که مدیرعامل است و نه رییس هیأت مدیره، تأکید کرد: رییس هیأت مدیره را انقلاب و قانون اساسی مشخص کرده است.

 

وی تأکید کرد: گفتمان رییس جمهور در کشورمان باید در جهت گفتمان رهبری نظام باشد نه در مقابل رهبری نظام قرار گیرد.

 

آل اسحاق با بیان این که هر فردی که می خواهد رییس جمهور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شود گفتمان، خط و مشی و نگاه او در حوزه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باید با گفتمان رهبری نظام هم زمان، هم جهت و هم سو باشد، تصریح کرد: اینها باید بفهمند و اگر نفهمند بلایی همچون بنی صدر بر سر آنها خواهد آمد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آرایش انتخاباتی فعلی در کشور اشاره کرد و گفت: در حال حاضر سه یا چهار ضلع در عرصه انتخاباتی داریم که شامل اصولگرایان، حامیان دولت و اصلاح طلبان هستند.

 

آل اسحاق با بیان این که فتنه گران و حامیان آنها به هیچ عنوان میدان ندارند، ادامه داد: البته آن کسانی که از فتنه و فتنه گران برائت جستند می تواند در عرصه حضور داشته باشند.

 

نامزد حزب مؤلفه با بیان این که با توجه به نظر سنجی های صورت گرفته همچنان اقبال عمومی با اصولگرایان است، ادامه داد: اصولگرایان حدود دو برابر گروه های دیگر در نزد مردم محبوبیت دارند.

 

وی مهم ترین مشکل فعلی اصولگرایان را تشتت دانست و خاطرنشان کرد: در ابتدای امر تعدد کاندیدا خوب بود، اما اگر تا پایان انتخابات این تعداد باقی بمانند این خطر بزرگی برای اصولگرایان است.

 

آل اسحاق تشتت در داخل اصولگرایان یک خطر بزرگ توصیف و بر ضرورت وحدت و همدلی میان این گروه تأکید کرد.

 

وی با بیان این که بر طبق نظر علما و مراجع عظام سماجت بر ماندن خلاف شرع است، ادامه داد: اصولگرایان باید با پیدا کردن یک فرد اصلح در نهایت به وحدت برسند.

 

آل اسحاق در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به این که امروز کشور با خطر داخلی و خارجی مواجه است، خاطرنشان کرد: باید صحنه را داغ کنیم و با انتخاب فردی اصلح بار دیگر زمینه حماسه آفرینی را در نظام فراهم کنیم.

 

وی با تأکید براین که با شعار نمی توان کشور را اداره کرد، افزود: همه کاندیداها باید برای ورود به این عرصه مهم برنامه ارائه دهند و مردم نیز باید از این افراد برنامه بخواهند./950/پ201/س

ارسال نظرات