۳۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۶۲۳۷۳
امام جمعه آمل:

تفرقه افکنی مهم ترین تلاش دشمنان در آستانه انتخابات است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که تفرقه افکنی مهم ترین تلاش دشمنان در آستانه انتخابات است، بیان داشت: دشمن در تلاش است تا در آستانه انتخابات مسائلی را ایجاد کند که وحدت ما را از بین ببرد.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان با بیان این که باید در تلاش باشیم تا بر تقوای ما افزوده شود، گفت: پوشش تقوا سرمایه بزرگی است که کهنه نشده و تار و پود آن از هم گسسته نمی شود.

 

وی با اشاره به این که انسان بی تقوا آسودگی خاطر نداشته و دو دل و پراکنده است، بیان داشت: خداوند منان را باید سپاس گزار باشیم که در دل ما قرآن و ولایت اهل بیت قرار دارد.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که تقوا سبب کنترل انسان می شود که باید احتیاط و مراقبت داشته باشیم، خاطرنشان کرد: انسان باید ببیند کجا مفید به کار دین او است تا در آن مسیر حرکت کند.

 

استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که انسان باید در تلاش باشد تا به تقرب الی الله برسد، گفت: قرب و بعد نسبت به الله راه ندارد و برای ما است که باید در مسیر حق گام برداریم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که تفرقه سبب شکست و هلاکت انسان می شود، بیان داشت: اتحاد سبب پیشرفت و تعالی شده و خداوند منان واحد است که دین او وحدت آفرین است.

 

وی با بیان این که همه علما و بزرگان در طول تاریخ دعوت به وحدت کردند، خاطرنشان کرد: وحدت به مسلمین آبرو داده و سبب می شود تا مسیر را به نحو ارزنده ای طی کنند.

 

امام جمعه آمل با اشاره به این که هرکس متدین به دین باشد متصل به الله تعالی می شود، گفت: انسان باید در تلاش باشد تا تعالیم دینی را در زندگی خود به نحو ارزنده ای اجرایی کند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که امور حسنه چون با این نظام سازگار است آن را می پذیرد، بیان داشت: انجام اعمال نیکو و شایسته سبب اجر و برکات ارزنده ای برای انسان می باشد که آدمی باید در این راستا اهتمام ارزنده ای داشته باشد.

 

استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که انسانی که خود را بنده خدا می داند باید درصدد کسب رضایت الله تعالی حرکت کند، خاطرنشان کرد: عدم توجه به هواهای نفسانی سبب می شود تا انسان به مراتب والا دست یابد.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بسیار عظیم و مهم است که باید اهتمام ارزنده و دقت والایی وجود داشته باشد، گفت: در برگزاری انتخابات کسی نباید به دنبال منافع شخصی و حزبی بوده و همگان باید به مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه داشته باشند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که تفرقه افکنی مهم ترین تلاش دشمنان در آستانه انتخابات است، بیان داشت: دشمن در تلاش است تا در آستانه انتخابات مسائلی را ایجاد کند که وحدت ما را از بین ببرد./950/پ202/ب

ارسال نظرات