۳۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۱۶۲۴۸۴
در دیدار حجت الاسلام ابوترابی فرد مطرح شد؛

پیشنهاد آیت الله نوری همدانی به اصولگرایان در آستانه انتخابات

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی نقش خواص در زمینه سازی برای حماسه سیاسی و حضور حداکثری در انتخابات را بسیار مهم خواند و گفت: وظیفه خواص است که کاندیداهای اصولگرا را برای ائتلاف بر روی یک نفر راهنمایی کنند.
آيت الله نوري همداني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید پیش از ظهر امروز در دیدار حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد نامزد انتخابات ریاست جمهوری دور یازدهم، بار دیگر به ائتلاف اصول گرایان بر روی یک کاندیدای مشخص تأکید کرد و اظهار داشت: تشتت و تعدد کاندیداها مردم را سرگردان می کند.


وی نقش خواص در این مسیر را بسیار مهم دانست و گفت: نگاه مردم به خواص است؛ خواص باید زمینه خلق حماسه سیاسی را فراهم کنند و کاندیداها را برای این ائتلاف راهنمایی کنند.


این مرجع تقلید افزود: ائتلاف پیشرفت و ائتلاف اکثریت اصولگرایان می گویند بنا دارند از میان خود یک نفر را به عنوان کاندیدای نهایی معرفی کنند، پیشنهاد بنده این است که منتخبین ائتلاف های اصولگرا که با اخلاص به میدان آمده اند با یکدیگر بنشینند و یک نفر را به عنوان کاندیدای اصول گرایان انتخاب کنند؛ این کار با همت شما شدنی است و موجب می شود مردم با علاقه بیشتری در صحنه حاضر شوند.


استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم اهتمام مسؤولان به مسائل سیاسی و اقتصادی را بسیار ضروری خواند و گفت: باید وضع سیاسی دنیا را برای مردم تشریح کرد تا بیدار باشند و حساسیت موجود را درک کنند.


حضرت آیت الله نوری همدانی انتخابات خردادماه را نسبت به همه ادوار حساس تر دانست و اظهار کرد: بعد از این که بیداری اسلامی توانست در میان ملت ها گسترش پیدا کند دشمنان اسلام همه با هم متحد شدند و خود را تجهیز کردند برای کوبیدن انقلاب ما و استحاله بیداری اسلامی، ما باید همه کارهای آنها را عقیم کنیم.


وی در بخش دیگر سخنان خود خانواده حجت الاسلام ابوترابی فرد را بیت سیادت، شرافت، عظمت، جهادی و شایسته توصیف کرد و گفت: بنده شناخت کاملی نسبت به شما، ابوی و اخوی بزرگوارتان دارم؛ از زمان آیت الله بروجردی در قم با پدر شما همنشین و هم فکر بودیم و همچنین برادر شما را نیز از نزدیک می شناختم./928/پ202/ج

ارسال نظرات