۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۱۶۳۲۵۶

دیدار امیر قطر و رییس جمهور آمریکا

خبرگزاری رسا _ امیر قطر در راستای رشته ملاقات های رییس جمهور آمریکا با رهبر کشورهای ذینفع در سوریه دیدار کرد.
ديدار امير قطر و رييس جمهور آمريکا

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه بی بی سی در خبری به بررسی دیدار امیر قطر و رییس جمهور آمریکا در واشنگتن پرداخت و گفت: در واشنگتن رییس جمهور آمریکا و امیر قطر دیروز باهم دیدار کردند که یکی از رشته ملاقات هایی است که رییس جمهور آمریکا قرار است با رهبر کشورهای ذینفع در سوریه داشته باشد تا بلکه راهی برای مجبور کردن بشار اسد برای ترک قدرت و پایان دادن به خونریزی ها یابند. آمریکا گفته که در ماه های آینده به همراه قطر، حمایتش را از مخالفان دولت سوریه افزایش می دهد.
این شبکه سپس به نقل از باراک اوباما رییس جمهور آمریکا گفت: روشن است که ما با قطر و کشورهایی که سعی دارند به کشتار ها خاتمه دهند، همکاری های نزدیکی داریم. صحبت هایی کرده ایم درباره چگونگی کنار گذاشتن بشار اسد، و چگونگی تقویت مخالفانی که بتوانند سوریه ای دموکراتیک به وجود آورند که به همه مردمش صرفه نظر از تعلقات قومی یا مذهبی شان احترام بگذارند.
کشورهای حامی تروریزم همچون آمریکا و قطر در ژستی انسان دوستانه و عوام فریبانه خواهان پایان جنگ و خونریزی در سوریه هستند، ولی عملاً با تأمین سلاح برای شورشیان مسلح اقدام به شعله ورتر کردن آتش جنگ در سوریه هستند.

شورشیانی مسلحی که مورد حمایت این کشورها هستند، اقدام به قتل عام بی رحمانه مردم بی گناه سوریه می کنند، با جستجو در شبکه های اجتماعی، تصاویر و کلیپ های مختلفی از رفتار وحشیانه این گروه ها با مردم را خواهید دید. این شورشیان به هیچ قوم و مذهبی رحم ندارند و هرکس که با آنها موافق نباشد، دشمنشان به حساب می آید، حتی کودکان خوردسال./1415/9161/خ

ارسال نظرات