۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۱۶۳۶۳۷
رییس مجمع علمای شیعه پاکستان:

طلاب باید از تحولات جهانی آگاه باشند

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع علمای شیعه پاکستان، بر لزوم آگاهی طلاب با تحولات جهان تأکید کرد و گفت: طلاب در جهت رضای امام عصر(عج) تلاش کنند.
حجت‌الاسلام سيد ساجد علي نقوي، رييس مجمع علماي شيعه پاکستان
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز خبر و اطلاع رسانی جامعةالمصطفی، حجت‌الاسلام سید ساجد علی نقوی، روحانی برجسته پاکستان در دیدار صمیمانه با طلاب و فضلای پاکستانی جامعةالمصطفی ساکن مشھد مقدس، بر لزوم اهتمام طلاب علوم دینی به تحصیل، اخلاص و آگاهی به مسائل روز جهان تأکید کرد.
حجت‌الاسلام علی نقوی حق گویی و مبارزہ با باطل را یکی ویژگیھای روحانیت برشمرد و گفت: طلاب و روحانیان در جھت کسب رضایت امام عصر(عج) تلاش کنند.
وی اوضاع فعلی پاکستان به ویژه شیعیان و اقلیت‌های مذهبی را بحرانی توصیف کرد و افزود: مقابله با گروههای افراطی وهابی برای تأمین امنیت شیعیان ضروری است.
حجت‌الاسلام نقوی مشارکت در انتخابات پاکستان را عامل موفقیت و استحکام شیعیان پاکستان دانست و تأکید کرد: شیعیان با فعالیتھای مستمر و با صبر و حوصله می‌توانند گروہ‌ھای تکفیری وھابی را نزد ھموطنان پاکستانی رسوا کرد.
رییس مجمع علمای شیعه پاکستان از طلاب علوم دینی در قم و مشهد خواست به خوبی درس بخوانند تا بتوانند پاسخگوی نیازهای شهروندان پاکستانی باشند.
وی افزود: طلاب علوم دینی باید علاوه بر دروس حوزه علمیه، از اوضاع و تحولات کشور و جهان آشنا باشند و راه حل ارائه کنند./907/د102/ی
ارسال نظرات