۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۱۶۴۲۲۷

کتاب «عوائدالاصول الصغیر» جدیدترین اثر آیت‌الله مظاهری منتشر شد

خبگزاری رسا ـ جدیدترین کتاب حضرت آیت الله مظاهری با عنوان «عوائدالاصول الصغیر» منتشر و در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب عرضه می شود.
حضرت آيت الله مظاهري

به گزارش خبرگزاری رسا، جدیدترین کتاب حضرت آیت‌الله حسین مظاهری با عنوان «عوائدالاصول الصغیر» منتشر و در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب عرضه می شود.

 

این اثر ارزشمند که از سوی وی به رشتۀ تحریر درآمده است، یک دوره اصول فقه شیعه به زبان تحلیلی است؛ کتاب ارزشمند «عوائدالاصول الصغیر» به همت مؤسسۀ فرهنگی مطالعاتی الزهرا(س) در دو جلد، در قطع وزیری و هر جلد در 384 صفحه، تنظیم و منتشر شده است.

 

این کتاب به همراه سایر آثار جدید حضرت آیت الله مظاهری در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارائه می‌شود ؛ آثار جدید و قابل عرضه این عالم بزرگوار در نمایشگاه سال 1392 عبارتند از کتاب «عوائد الاصول الصغیر» در دو جلد یک دوره اصول فقه شیعه به زبان تحلیلی است؛ کتاب «دانش اخلاق اسلامی» در چهار جلد: به بررسی تحلیلی چهل فضیلت شاخص در قلمرو اخلاق و رذائل مقابل آن، از دیدگاه قرآن و روایات پرداخته؛ کتاب مشق اخلاق «دفتر چهارم» شامل چهل فراز پندآموز اخلاقی است و نرم افزار «اخلاق کسب و کار» که شامل گفتارهای اخلاقی با موضوع اقسام کار و عمل صالح، با اشاره به مختصّات اقتصاد اسلامی می‌شود.

 

همچنین بیش از یکصد اثر(کتاب و نرم افزار) از آثار و تألیفات حضرت آیت‌الله مظاهری، از 11 تا 21 اردیبهشت‌ماه 1392در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارائه می‌گردد.

 

غرفه مؤسسه فرهنگی مطالعاتی الزهرا(س) به‌عنوان ناشر آثار حضرت آیت‌الله مظاهری، در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، واقع در شبستان مصلی تهران، راهرو شماره 5، غرفۀ شمارۀ 25 واقع شده و پذیرای حضور علاقه‌مندان است.

 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 4463671-0311 تماس حاصل نمایند. /939/د101/ب

ارسال نظرات