۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۱۶۴۶۹۵
آیت الله موسوی جزایری:

عزم حضور در حوزه، اعلام آمادگی برای سربازی امام زمان است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری به اهمیت تحصیل در حوزه های علمیه جهت تربیت مبلغ دینی اشاره کرد و افزود: عزم حضور در حوزه به معنای اعلام آمادگی برای سربازی امام زمان(عج) است.
عزم حضور در حوزه، اعلام آمادگی برای سربازی امام زمان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، صبح امروز در آزمون ورودی حوزه های علمیه استان خوزستان که در محل مصلی مهدیه شهرستان اهواز برگزار شد به اهمیت تحصیل در حوزه های علمیه جهت تربیت مبلغ دینی اشاره کرد و افزود: عزم حضور در حوزه به معنای اعلام آمادگی برای سربازی امام زمان است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان حوزه های علمیه را اردوگاه های حضرت ولی عصر(عج) دانست و گفت: ورود به حوزه به معنای سربازی در مکتب اهل بیت(ع) است.

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که شما جوانان و نوجوانان به تکلیف خود عمل کردید، اظهار داشت: در صورت عدم قبولی در آزمون نیز پیروز میدان هستید؛ چرا که در این مسیر قدم نهاده و آمادگی خود را اعلام کردید.

امام جمعه اهواز به اهمیت ترویج و تبلیغ مکتب اهل بیت در برهه کنونی اشاره کرد و گفت: نیاز جامعه به مبانی اسلامی بیش از گذشته احساس می شود.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه خوزستان در پایان سخنان خود به جایگاه حوزه های علمیه و علما اشاره کرد و گفت: انسان در هر موقعیتی باید علما و بزرگان دین را الگوی خود قرار دهد و از آنان سر مشق گیرد./9464/پ202/غ

ارسال نظرات