۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۱۶۵۱۲۴

بیانیه مرکز مدیریت حوزه علمیه کردستان در محکومیت هتک حرمت‌ها در سوریه

خبرگزاری رسا ـ مرکز مدیریت حوزه علمیه کردستان در محکومیت هتک حرمت‌ها در سوریه بیانیه صادر کرد.
بيانيه

به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از معاونت تهذیب حوز‌ه‌های علمیه سراسر کشور، حوزه علمیه کردستان در محکومیت هتک حرمت به صحابه پیامبر(ص)بیانیه صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است؛

انا لله و انا الیه راجعون با عرض تسلیت به مناسبت هتک حرمت صحابی عظیم الشأن پیامبر اکرم(ص) و حضرت علی(ع) به محضر مبارک رسول الله(ص) و امام زمان(عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری، شورشیان سوریه و وهابیون افراطی به صحابه پیامبر اکرم(ص) نیز رحم نکردند.

شورشیان جبهه النصره و وهابیون افراطی، بار دیگر نشان دادند که احترامی به مقدسات دینی قائل نبوده و کاری جز اختلاف افکنی بین صفوف مسلمانان جهت کمک به استکبار جهانی انجام نمی‌دهند و ادعای مذهب فقط لقلقه زبان آنان است.

این جنایتکاران این‌بار مرقد مطهر حجر بن عدی، آن صحابه بزرگ پیامبر(ص) را تخریب و نبش قبر کردند، این جنایت فجیع و ذلت بار را جبهه النصره به عهده گرفته و با بی شرمی تمام اعلام داشتند که بار دیگر نیز از این جنایات انجام خواهند داد این کار لکه ننگی بر پیشانی این گروه به ویژه وهابیون افراطی و حامیان آنان گذاشت و مشخص شد که حساب این گروه ها با اهل سنت واقعی جداست.

چرا که برادران اهل سنت به صحابه احترامی ویژه قائلند و جایگاه آن‌ها را رفیع می‌دارند، آنان معلوم کردند که ادعای شیعه و سنی در سوریه بهانه است و هیچ اعتقادی به اسلام و پیامبر(ص) و صحابه آن حضرت ندارند، اینان با زبان بی زبانی اعلام داشتند که نه غیر مستقیم بلکه مستقیم متصل به ایادی استکبار هستند و دست بر دست هم داده‌اند تا دین مبین اسلام را سرنگون کنند.

مدیریت حوزه علمیه کردستان این جنایت فجیع را به شدت محکوم کرده و خواستار پیگیری مجامع بین المللی در این‌باره است./993/د102/پ

ارسال نظرات