۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۱۶۵۱۸۷
حداد عادل:

صدق در گفتار سبب گرایش مردم به کاندیداها می‌شود

خبرگزاری رسا ـ حداد عادل گفت: کاندیداها از وعده‌های توخالی و سخنان بی مبنا پرهیز کنند و بدانند که در صورت صدق در گفتار مردم با آنها همراه خواهند شد.
حداد عادل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، غلامعلی حداد عادل کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری  پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله امینی موفقیت‌های ایران اسلامی را سبب دشمنی مستکبران جهان خواند و گفت: اقدامات دشمنان در منطقه به ویژه سوریه برای دست یافتن به ایران است.
وی ادامه داد: غربی‌ها برای رسیدن به ایران می‌دانند که باید ابتدا با کشورهایی همچون سوریه، لبنان و عراق درگیر شود تا بتوانند به کشور اسلامی ایران دست پیدا کند.
نماینده مرد تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شکل گیری ائتلاف سه نفره، گفت: برخی بداخلاقی‌های سیاسی در کشور سبب شده که مشکلاتی در داخل به وجود آید به همین دلیل به این نتیجه رسیدیم که در راستای جلوگیری از تعدد نامزدها تلاش کنیم.
کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری در ادامه استفاده از رهنمودهای مراجع تقلید و علما برای رسیدن به کاندیدای واحد در ائتلاف سه نفره را یکی از اهداف سفرهای انتخاباتی این ائتلاف ذکر کرد.
حداد عادل خواستار وعده‌‌های عملی از سوی کاندیداها شد و گفت: اگر وعده‌های کاندیداها عملی نشود مردم دچار یأس و نا امیدی می‌شوند.
وی ادامه داد: کاندیداها از وعده‌های توخالی و سخنان بی مبنا پرهیز کنند و بدانند که در صورت صدق در گفتار مردم با آنها همراه خواهند شد.
نماینده مرد تهران در مجلس شورای اسلامی ستیزه جویی را یکی از بداخلاقی‌های موجود در جامعه دانست و گفت: مردم از چنین اقداماتی خسته شده‌اند و قطعا نبود چنین فضایی به حل مشکلات جامعه کمک خواهد کرد./927/پ202/پ
ارسال نظرات