۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۱۶۵۴۱۱

تجلیل از مقام استادان حوزه‌های علمیه اراک

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری مراسم تجلیل از مقام استادان حوزه‌های علمیه اراک برگزار شد.
استادان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه سراسر کشور، به مناسبت سالروز شهادت دانشمند شهید استاد مرتضی مطهری مراسم تجلیل از مقام استادان حوزه‌های علمیه در اراک برگزار شد.

این مراسم جمعه شب در دفتر امام جمعه اراک و با حضور نماینده ولی فقیه حجت‌الاسلام والمسلمین دری نجف آبادی و حجت‌الاسلام حسینی پور، مدیر محترم حوزه علمیه استان و جمعی از  استادان حوزه‌های علمیه برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین دری نجف آبادی، رییس شورای عالی استان در سخنانی با تشکر و قدردانی از زحمات استادان حوزه و تبریک ایام خجسته، به بیان جایگاه استاد به ویژه در حوزه‌های علمیه پرداخته و گفت: استاد حوزه باید قبل از آموزش و درس نسبت به تهذیب و تربیت طلاب حساسیت داشته و اهتمام ورزد چرا که اصل و اساس هر انسانی به ویژه طلبه بر تهذیب است.

حجت‌الاسلام والمسلمین دری نجف آبادی، استادان حوزه‌های علمیه استان با اشاره به سال حماسه سیاسی و اقتصادی و انتخابات پیش‌رو، در مورد تبلیغات و اعلام حمایت یا مخالفت استادان از کاندیدایی تذکر داده و ابراز داشت: به هیچ وجه از شخصی طرفداری نکنید و تنها معیار و ملاک‌های مقام معظم رهبری و مطالبات ایشان را الگو و تبیین کنید.

گفتنی است، در پایان این مراسم نیز با اهدا هدایای از استادان تقدیر و تشکر شد./993/د102/پ

ارسال نظرات