۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۱۶۵۴۲۳
فردا برگزار می‌شود؛

پنج جلسه دفاعیه پایان نامه در مدرسه علمیه باقرالعلوم

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش مدرسه علمیه باقر العلوم (ع) شهر قدس گفت: جلسه دفاعیه علمی در موضوع «بررسی اصل استقلال در قضاوت در اسلام » «نسبت های جاهلی در قرآن و روش های برخورد با آن » « شگردهای شیطان در فریب انسان از منظر روایات » « رهنمودهای اسلام در مورد بهداشت بدن » و « معادشناسی معاد در قرآن » برگزار می شود .
پايان نامه

خانم کاظمی، معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران باقرالعلوم(ع) شهرقدس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری جلسه دفاعیه پایان نامه در روز چهارشنبه هجدهم اردیبهشت ماه از ساعت 7 تا 13 در این مدرسه علمیه خبر داد.
وی در ادامه افزود : موضوع این پایان‌نامه‌ها شامل «بررسی اصل استقلال در قضاوت در اسلام » «نسبت‌های جاهلی در قرآن و روش‌های برخورد با آن» « شگردهای شیطان در فریب انسان از منظر روایات » « رهنمودهای اسلام در مورد بهداشت بدن » و « معادشناسی در قرآن » است و استاد داور همه پایان‌نامه‌ها آقای دکتر برهانی‌فر است.
کاظمی در ادامه به فعالیت‌های پژوهشی این مدرسه اشاره کرده و گفت: عمده فعالیت‌های ما تحقیق‌های درسی و پایان‌نامه است و با توجه به این‌که در ابتدای راه هستیم و نیاز به فعالیت و پشتیبانی زیادی در زمینه پژوهش و آموزشی داریم.

وی افزود: اقداماتی که در این زمینه انجام شده است و بنا بر نظرسنجی از طلاب در زمینه پژوهش، برگزاری کلاس روش تحقیق در دست برگزاری است که در صورت تامین و پشتیبانی مالی انجام می شود.

معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران باقرالعلوم(ع) در ادامه به راهکارهایی برای گسترش پژوهش اشاره کرده و گفت: ایجاد انگیزه در طلاب به وسیله آموزش نحوه صحیح تحقیق و پژوهش، تشویق طلاب به امر پژوهش فردی و گروهی در سطح حوزه و خارج آن از راه‌کارهای گسترش پژوهش است./9593/ت302/ص

ارسال نظرات