۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۱۶۵۸۰۶
رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه:

اقتدار ملی نظام در گرو حضور گسترده مردم است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به در پیش بودن انتخابات در کشور گفت: اقتدار ملی نظام اسلامی در گرو حضور مردم است.
حجت الاسلام تقوي رييس شوراي سياست گذاري ائمه جمعه کشور

حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی، عضو هیأت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری در گفت‎ وگو باخبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان گفت: هجوم برخی افراد برای نام نویسی در انتخابات ریاست جمهوری ناشی از خلأ قانونی است و از نظر بین المللی بار سنگینی برای جمهوری اسلامی ایران دارد.

 

وی افزود: متأسفانه خلأ قانونی در این زمینه سبب شده در بین افراد ثبت نام شده افرادی وجود دارند که حتی یک روز هم کار اجرایی نکرده اند و بلکه محکومیت قضایی دارند.

 

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ضرورت بررسی و تجدید نظر در قوانین مربوط به نام نویسی را یاد آور شد و تصریح کرد: در بعد بین المللی هم اعلام اینکه از 300 تا 400 ثبت نام شده انتخابات ریاست جمهوری تنها چهار یا پنج نفر تأیید شدند بار سنگین سیاسی را در پی خواهد داشت.

 

حجت الاسلام و المسلمین تقوی با قدردانی از تمهیدات صدا و سیما برای تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: فرصت شش ساعته تلویزیونی در شبکه های مختلف و مخاطبان متنوع زمان مناسب و گسترده ای برای اعلام برنامه هاست.

 

عضو هیأت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری افزود: برنامه ریزی مطلوب رسانه ملی سبب شده که نامزدها بتوانند از تبلیغات فرعی دیگر همچون چاپ و نصب عکس و تابلوهای شهری اجتناب کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین تقوی از نظارت کمیته اطلاع رسانی هیأت اجرایی مرکزی انتخابات بر تقسیم بندی پخش برنامه های رسانه ای نامزدها خبر داد و خاطرنشان کرد: تشریح ویژگی های افراد اصلح از دیدگاه رهبری، تشریح وضع کنونی کشور، موضع کشورهای دیگر نسبت به جمهوری اسلامی باید از تریبون رسانه ها و مبلغان دینی اعلام شود.

 

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور از انسجام و هماهنگی 725 امام جمعه کشور برای تبیین فرامین رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات و توجیه و ترغیب مردم به منظور حضور حماسی پای صندوقهای رأی خبر داد و گفت: اقتدار ملی نظام درگرو حضور مردم است./938/ت302/ش

ارسال نظرات