۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۱۶۶۰۱۲

تاکید امام جمعه زاهدان بر حفظ حرمت و آبروی اشخاص در انتخابات

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه زاهدان با اشاره به حفظ حرمت ها در انتخابات ریاست جمهوری افزود: حفظ حرمت و آبروی اشخاص و جایگاه آنان بر همه واجب و ضروری است و پنهان سازی و تحریف واقعیات نباید در انتخابات صورت بپذیرد.
آيت الله سليماني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه  زاهدان در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: عده ای هستند که با علم به این که می دانند از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت خواهند شد پای به عرصه ثبت نام می گذارند و با این کار قصد دارند برای نظام پرونده سازی های غیرواقعی انجام دهند و به گونه ای تنگ نظری نظام را به مردم القا کنند.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به حفظ حرمت ها در انتخابات ریاست جمهوری افزود: حفظ حرمت و آبروی اشخاص و جایگاه آنان بر همه واجب و ضروری است و پنهان سازی و تحریف واقعیات نباید در انتخابات صورت بپذیرد و طرفداران کاندیداهای ریاست جمهوری باید جایگاه و حرمت دیگران را حفظ کرده و به تخریب دیگران نپردازند.

 

آیت الله سلیمانی ادامه داد: رییس جمهور هر مملکتی تا زمانی که به عنوان رییس جمهور کشور است احترامش واجب است و نباید وی را تخریب و اقداماتش را نادیده گرفت و یا به گونه ای دیگر بیان کرد.

 

امام جمعه زاهدان با ذکر حادثه نبش قبر حجربن عدی در سوریه گفت: درخواست ما از جوامع اسلامی این است که بطور جدی تر و بیشتر و مستمرتر با این گروه های تروریستی برخورد شود در غیر اینصورت این افراد قوم گرای افراطی راه را بر خود باز دیده و خسارات بیشتری به جامعه اسلامی و قبور مطهر بزرگان اسلام وارد می کنند.

 

وی با توجه به آغاز هفته هلال احمر ادامه داد: هلال احمر جزو ارکان قوی و محکم در کمک رسانی و امدادرسانی ها به مردم هستند و خدمات رسانی این افراد در زلزله سراوان گواه این ادعا است.

 

لازم به ذکر است با توجه به آغاز هفته هلال احمر، نمایشگاهی از دستاوردها و توانمندی های جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در مصلی زاهدان برگزار شده بود و پرسنل، امدادگران و داوطلبان این جمعیت در نماز جمعه این هفته شرکت داشتند./940/پ201/ب

ارسال نظرات