۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۱۶۶۰۶۴

آزمون ورودی مراکز تخصصی سطح 2 و 3 در خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان از برگزاری آزمون مراکز تخصصی فقه و قضا و شیعه شناسی در اهواز خبر داد و گفت: این آزمون ویژه طلاب و روحانیان سطح 2 و 3 است.
حجت الاسلام آلبکل ـ معاون آموزش حوزه علميه خوزستان

حجت الاسلام علی آلبکل، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز از برگزاری آزمون مراکز تخصصی فقه و قضا و شیعه شناسی در اهواز خبر داد و گفت: این آزمون ویژه طلاب و روحانیان سطح 2 و 3 است.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان با بیان این که آزمون ورودی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در مسجد اعظم حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد، ابراز داشت: آزمون ورودی روحانیان و طلاب سطح 2 در نوبت صبح و طلاب و روحانیان سطح 3 در نوبت بعد از ظهر برگزار شد.

حجت الاسلام علی آلبکل با اشاره به شرکت کنندگان در آزمون مراکز تخصصی سطح 2 و 3، تصریح کرد: در نوبت صبح آزمون ورودی بیش از 105 نفر در آزمون سطح 2 شرکت کردند و بیش از 50 نفر نیز در آزمون سطح 3 در نوبت بعد از ظهر برگزار شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان با تأکید بر این که این آزمون همزمان با 10 شهر کشور در اهواز برگزار می شود، خاطرنشان کرد: اهواز، اصفهان، قم، تهران، البرز، آمل، بناب، تبریز، شیراز و بابل از جمله شهرهایی هستند که این آزمون را برگزار کردند.

حجت الاسلام آلبکل با بیان این که افرادی که موفق به ثبت نام در آزمون ورودی نشدند با هماهنگی ناظر قم در آزمون ورودی شرکت کردند، اظهار داشت: برخی از روحانیان و طلاب در سامانه آموزش موفق به ثبت نام نشده بودند با هماهنگی ناظر قم در آزمون شرکت کردند که تعدادشان تقریبا به بیست و پنج نفر می رسد.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان با اشاره به زمان اعلام نتایج آزمون، خاطرنشان کرد: تقریبا تا دو هفته دیگر نتایج آزمون بر درگاه سایت معاونت آموزش حوزه علمیه قم قرار می گیرد./9461/ت303/ب

ارسال نظرات