۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۱۶۶۲۰۳
استاد حوزه با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات؛

دشمن احساس کند فشارهای اقتصادی اثرگذار بوده آنها را دو چندان می کند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: مردم گمان نکنند حضور کمرنگ آنها در انتخابات فشارهای اقتصادی را کاهش می دهد، بلکه اگر دشمن احساس کند فشارهای اقتصادی تأثیرگذار بوده آنها را دو چندان می کند.
حجت الاسلام  جلال جابريان

حجت الاسلام جلال جابریان، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به مسأله حساس و مهم انتخابات پیش رو، اظهار داشت: ملت ایران بیش از 30 سال است که صحنه های سیاسی گوناگونی خلق کرده که حتی دشمنان ما مجبور به تحسین آن شده اند.

وی با تأکید بر این که مسأله حساسیت انتخابات ریاست جمهوری بر جایگاه اسراتژیک جمهوری اسلامی در منطقه و جهان استوار است، خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی برای برهم زدن انتخابات طرح های گوناگونی دارند که با عنایات الهی این توطئه ها همچون گذشته خنثی خواهند شد.

حجت الاسلام جابریان با بیان این که اگر مردم گمان کنند حضور کمرنگ آنها در انتخابات گرانی های و فشارها را کاهش می دهد، تأکید کرد: اگر دشمن احساس کند که تحریم و فشارها بر ملت ایران تأثیرگذار بوده، فشارها را بیشتر می کند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که ملت ایران در تقابل با کشورهایی که مهم ترین اندیشه آنان نابود کردن اسلام است تصریح کرد: مذهب تشیع تنها در ایران به رسمیت شناخته شده و این مسأله سبب هراس و خشم برای دشمن شده است.

وی با بیان این‎که ملت ایران در عرصه انتخاباتی گوش به فرمان رهبر خود است، خاطرنشان ساخت: طبق گفته دولتمردان غربی، رهبر معظم انقلاب مهم ترین مانع تحقق طرح های آنان است.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تأکید کرد: ملت ایران در 34 سال مقاومت در برابر نظام سلطه همواره پیرو خط امام خمینی(ره) و رهبری بوده و این عاملی بزرگ در برابر استکبار جهانی است.

استاد حوزه علمیه اهواز با اشاره به این که هر چه درصد شرکت مردم در انتخابات بیشتر باشد به یقین یأس آمریکا بیشتر می شود، اظهار داشت: آمریکا خواستار تضعیف انتخابات پیش رو است؛ از این رو مهم ترین رسالت مردم حضور حداکثری برای خنثی سازی این توطئه ها خواهد بود./9458/ت302/غ

ارسال نظرات