۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۶۶۶۹۱
مشاور قالیباف:

مبارزه با فساد با شعار تحقق نمی‌یابد

خبرگزاری رسا ـ مشاور ارشد قالیباف گفت: مبارزه با فساد با شعار محقق نمی شود و اگر من مطلع هستم باید به دادگاه آن را ادائه دهم و حق نداریم بی خود اسم افراد را ببریم که خلاف شرع است و اگر می خواهیم جلوی دزدی گرفته شود باید قانون را حاکم کرد.
انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، مناظره انتخاباتی مشاور ارشد محمدباقر قالیباف و نماینده حجت الاسلام حسن روحانی امروز به دلیل عدم حضور نماینده حجت الاسلام روحانی در سالن اجتماعات مؤسسه آموزش عالی علامه محدث نوری برگزار نشد.

 

سید موسی پور موسوی، استاد دانشگاه تهران و مشاور ارشد قالیباف در جمع دانشجویان این مؤسسه گفت: نباید در آستانه انتخابات ریاست جمهوری وارد عرصه تخریب دیگران شده و برای اثبات خود دیگران را تخطئه کنیم و تنها باید به دنبال بیان توانمندی های خود باشیم.


وی با تأکید بر این که کشور، ملت و انقلاب ما بسیار بزرگ است، بیان داشت: نظام جمهوری اسلامی چون براساس دین ارائه می شود اثبات کارآمدی دین برای حل مسائل مردم است.


پورموسوی ادامه داد: اگر دولت جمهوری اسلامی در ایران کارهای خود را منظم انجام دهد و ثابت کند که با همه قدرت وظایف خود را انجام می دهد این امر تبلیغ اسلام و دین می شود و با همان نسبت اگر دارای ضعف باشد علیه اسلام کار کرده است.


مشاور ارشد محمدباقر قالیباف گفت: کارآمدی از ضرورت های مهم است، اما کافی نیست که باید ارزش مداری، ولایت مداری، اعتدال و عقلانیت هم از سوی کاندیدا رعایت شود.

 

استاد دانشگاه تهران با بیان این که کارنامه قابل قبول برای ورود به عرصه دیگر کفایت نمی کند و باید برنامه وجود داشته باشد، ادامه داد: همه کسانی که شورای نگهبان تأیید می کند انسان های شریف و خدوم هستند که رقابت نامزدهای انتخابات باید براساس برنامه باشد.

 

مشاور ارشد محمدباقر قالیباف با بیان این که در بحث هدفمندی یارانه ها ضعف مدیریت سبب گرانی شده است که می شد کار را بهتر انجام داد، گفت: اولویت ما مهار گرانی و تورم، ساماندهی ساختار اقتصادی و اجرای برنامه ها است.

 

پور موسوی با تاکید بر این که ما به شیوه پرداخت یارانه ها و بی سر و سامانی مخالف هستیم، اما اصل آن مورد تایید است، خاطرنشان کرد: در این مدت تولید ضربه سختی خورده است که باید به آن توجه ویژه ای شود.

 

استاد دانشگاه تهران با اشاره به این که متأسفانه ما با پدیده بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی مواجه هستیم که موجب سرخوردگی و نگرانی جوانان است، گفت: در برنامه ما وجود دارد که به مدت دو سال همه فارغ التحصیلان بیمه خواهند شد تا شغلی را برای خود پیدا کنند.

 

وی ادامه داد: یکی از ایرادهای اصلی کشور در امور اجرایی عدم تفکیک امور از ملی به محلی است که دولت باید به امور ملی بپردازد و امور محلی را به مردم واگذار کند که در این صورت اشتغال افزایش خواهد یافت.

 

مشاور ارشد محمدباقر قالیباف با بیان این که ما در حوزه اقتصاد گرفتار گرداب خطرناک هستیم، بیان داشت: ما اعتقاد داریم که صنعت و معدن باید جایگزین نفت شود و این کار شدنی است.

 

استاد دانشگاه تهران ادامه داد: مبارزه با فساد با شعار محقق نمی شود و اگر من مطلع هستم باید به دادگاه آن را ادائه دهم و حق نداریم بی خود اسم افراد را ببریم که خلاف شرع است و اگر می خواهیم جلوی دزدی گرفته شود باید قانون را حاکم کرد./950/پ202/س

ارسال نظرات