۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۱۶۷۳۱۲
نماینده ولی فقیه در سپاه کاشان:

کاندیدای اصلح از حاشیه‌سازی و هزینه‌سازی برای نظام دوری می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان حضور حداکثری و انتخاب اصلح براساس معیارهای امام راحل و شاخصه‌های رهبر انقلاب را دو مسؤولیت خطیر مردم در انتخابات دانست.
منشور اخلاقي انتخابات

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن حسینی دیباجی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حضور در انتخابات را تکلیف شرعی دانست و اظهار داشت: مردم بصیر ایران با حضور خود در انتخابات اجازه نخواهند داد کفار و بیگانگان در تصمیم‌گیری‌های آنان دخالت کنند.

 

وی با اشاره به امیدواری دشمن برای عدم شرکت مردم انتخابات و یا حداقل حضور کمرنگ مردم در انتخابات گفت: دشمن به هرمیزانی که مردم درانتخابات شرکت نداشته باشند به همان میزان امیدوارتر خواهد شد تا افرادی که در انتخابات شرکت نداشته‌اند را ضد انقلاب و سرباز خود قلمداد کند.

 

حجت الاسلام دیباجی یادآور شد: دشمن ماه‌ها قبل از انتخابات با اعمال تهدیدها و فشارتحریم‌های اقتصادی قصد داشته است مردم را نسبت به انقلاب و اصل نظام مأیوس و دلسرد کند.

 

وی نامگذاری امسال با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر انقلاب را بسیار هوشمندانه خواند و گفت: برای تحقق حماسه مورد نظر معظم له نیاز به یک همایش بزرگ سیاسی در صحنه انتخابات است.

  

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان همچنین انتخاب فرد اصلح بر اساس معیارهای امام راحل و شاخصه‌های رهبر انقلاب اسلامی را وظیفه دوم مردم بعد از شرکت در انتخابات اعلام کرد و گفت: مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی برای انتخاب فرد اصلح باید به سوابق گذشته نامزدها توجه داشته باشند.

 

حجت الاسلام دیباجی گفت: مردم باید در انتخاب اصلح مراقب افرادی که سابقه خوبی نداشته و در صف فتنه گران و یا جزو فتنه گران بودند و بعد از فتنه نیز سوابق خوبی را از خود ارائه نکردند باشند.

 

وی افزود: این افراد، امتحان خود نسبت به انقلاب و مردم پس دادند و افرادی دلسوزی نبودند و بیشتر به دنبال کسب و کار و ریاست و سوء استفاده از جایگاهی بودند که برای آن خون هزاران شهید ریخته شده است./939/ت302/س

ارسال نظرات