۰۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۱۶۸۱۶۹
نماینده مجلس خبرگان:

انتخابات تجلی عزت اسلام و اقتدار ملی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: اصل انتخابات، عزت اسلام و اقتدار ملی و حمایت از نظام مقدس اسلامی است و بدین وسیله برای دنیا ثابت خواهد شد که این نظام، نظامی مقتدر و از درون مردم است.
آيت الله باريک بين، نماينده ولي فقيه در قزوين

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله هادی باریک بین، نماینده ولی فقیه در قزوین، امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در سالن اجتماعات شهید باریک بین برگزارشد با اشاره به ایام انتخابات در کشور خاطرنشان کرد: همه ما باید در این آزمون بزرگ شرکت کرده و با حضور چشمگیر و گسترده به دشمنان و بدخواهان این نظام بفهمانیم که ملت با بصیر و هوشیار ایران همچنان در صحنه بوده واز آرمانها و ارزش های اسلامی دفاع خواهد کرد.

 

امام جمعه قزوین اظهار داشت: دشمنان با همه نقشه ها وتوطئه هایی که در این سال های اخیر بر ملت ایران تحمیل کردند، اما خوشبختانه این توطئه ها منجر به شکست تلخی برای خود دشمنان شده است.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین انتخابات را یک مسأله مهم و با اهمیت دانست و بیان داشت: انتخابات موضوع مهمی است و باید به آن توجه کرده و نسبت به هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها با هوشیاری و درایت وارد عمل شویم.

 

آیت الله باریک بین ادامه داد: اصل انتخابات، عزت اسلام و اقتدار ملی و حمایت از نظام مقدس اسلامی است و بدین وسیله برای دنیا  ثابت خواهد شد که این نظام، نظامی مقتدر و از درون مردم است.

 

نماینده ولی فقیه در  قزوین به انتخاب فرد اصلح در میان کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و افزود: باید در میان این کاندیداها که از طرف شورای نگهبان تأیید شده اند، با تحقیق به بهترین فرد رأی دهیم.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ویژگی های فرد اصلح را برشمرد و بیان داشت: در این راستا مقام معظم رهبری بارها در بیانات خود ویژگی های یک رییس جمهور شایسته این نظام مقدس را بیان فرمودند.

 

امام جمعه قزوین با گرامیداشت سالروز حماسه بزرگ فتح خرمشهر، گفت: فتح خرمشهر در سوم خرداد ماه نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران است.

 

محمدحسین شفیعی ها، دبیر شورای فرهنگ عمومی قزوین نیز در این جلسه در خصوص انتخابات و نحوه تبلیغات کاندیداهای شورای اسلامی استان بیان داشت: ملت هوشیار و بابصیر یک بار دیگر با حضور خود در پای صندوق های اخذ رأی اعتمادشان را به نظام و مسإولان کشور نشان خواهند داد.

 

شفیعی ها ادامه داد: انتخابات صحنه امتحان اخلاقی و اسلامی وحرکتی سیاسی است که نشان می دهد مردم نظامشان را که نظامی مردم سالار است، دوست دارند./950/د102/س

ارسال نظرات