۰۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۷
کد خبر: ۱۶۸۲۰۶
لاریجانی:

مراجع تقلید در احداث بیمارستان و اقدامات خیریه همیشه پیشقدم بوده‌اند

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که همیشه علما و مراجع تقلید قم در ساخت بیمارستان و اقدامات خیریه پیشقدم بوده‌اند، گفت: ‌این گونه اقدامات در قم سنت بوده و مؤسس حوزه علمیه از بنیانگذاران احداث بیمارستان بود و پس از وی نیز مرحوم حضرت آیت‌الله گلپایگانی در احداث بیمارستان نقش داشت.
دکتر علي لاريجاني در مراسم افتتاح مرکز تصوير برداري پزشکي نور درمانگاه امام صادق(ع) دکتر علي لاريجاني در مراسم افتتاح مرکز تصوير برداري پزشکي نور درمانگاه امام صادق(ع) دکتر علي لاريجاني در مراسم افتتاح مرکز تصوير برداري پزشکي نور درمانگاه امام صادق(ع)
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه مرکز تصویر برداری پزشکی نور درمانگاه خیریه امام صادق(ع) در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: باید از تدبیر حضرت آیت‌الله سیستانی و همتی که حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی برای این درمانگاه و بخش تصویربرداری آن انجام دادند تشکر کرد.
وی با اشاره به مشکلات متعدد منطقه نیروگاه، ابراز کرد: یک بخش از مشکلات این منطقه امور بهداشتی و درمانی است و سال‌ها پیش حضرت آیت‌الله سیستانی اقدام به احداث این درمانگاه کردند و امروز نیز با سرمایه گذاری این تجهیزات تصویر برداری که بسیار مدرن نیز هست برای کل استان قم یک نعمت است.
رییس مجلس شورای اسلامی بیان داشت: احداث درمانگاه امام صادق(ع) در یکی از بخش های پر کار این منطقه که جمعیت زیادی هم دارد جای خوشحالی است و ما هرگونه کمکی که از دستمان برآید به این گونه اقدام‌ها دریغ نخواهیم کرد.
لاریجانی با بیان این‌که همیشه علما و مراجع تقلید قم در ساخت بیمارستان و اقدامات خیریه پیشقدم بوده‌اند، گفت: ‌این گونه اقدامات در قم سنت بوده و مؤسس حوزه علمیه  از بنیانگذاران احداث بیمارستان بود و پس از وی نیز مرحوم حضرت آیت‌الله گلپایگانی در احداث بیمارستان نقش داشت.
وی ادامه داد: همیشه مراجع در این زمنیه تلاش می‌کردند و امروز نیز این کار بوسیله حضرت آیت‌الله سیستانی انجام شده و اگر برای توسعه این مکان امکاناتی لازم داشته باشند حتما کمک خواهیم کرد.
رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که وضع بهداشت و درمان قم نسبت به پنج، شش سال قبل خیلی بهتر شده، اظهار کرد: افتتاح بیمارستان شهید بهشتی که دارای امکانات و تجهیزات مناسبی است به بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی استان کمک شایانی خواهد کرد.
لاریجانی ادامه داد: با تمام شدن برخی از پروژه‌های در دست تکمیل و پروژه‌های نیمه تمام قطعا وضعیت از شرایط کنونی نیز بهتر خواهد شد.
وی در پایان گفت: در سطح ملی هم به خیرانی که در زمینه بهداشت و درمان اقداماتی را انجام می‌دهند کمک خواهیم کرد و امسال نیز در بودجه کمک‌هایی به این بخش در نظر گرفته شده است./927/پ202/ج
ارسال نظرات