۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۱۶۸۳۲۵
مدیر حوزه های علمیه خواهران سمنان:

حوزه های علمیه از کاندیدایی خاص حمایت نمی کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه خواهران استان سمنان با اشاره به اینکه درب حوزه های علمیه برای سخنرانی و تبلیغات کاندیداها باز است، تصریح کرد: هیچ کس حق ندارد کاندیدایی را تخریب کند.
حجت الاسلام عليرضا صابريان، مدير حوزه هاي علميه خواهران استان سمنان گردهمايي مديران حوزه هاي علميه خواهران استان سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شاهرود، حجت الاسلام علیرضا صابریان، مدیر حوزه های علمیه خواهران استان سمنان، صبح امروز در گردهمایی مدیران حوزه های علمیه این استان در مدرسه علمیه فاطمه بنت اسد شهر بسطام از توابع شهرستان شاهرود گفت: درب حوزه های علمیه برای تبلیغ کاندیداها باز است و اگر هر یک از کاندیداها بخواهند در این اماکن سخنرانی و یا تبلیغات انجام دهند ما مشکلی نداریم.

 

وی با بیان این که حوزه های علمیه به هیچ عنوان از کاندیدایی خاص حمایت نمی کنند تصریح کرد: مدیران مدارس علمیه باید تبلیغ از کاندیدای موردنظرشان را در خارج از این فضاها انجام دهند و هیچ کس حق ندارد کاندیدایی را تخریب کند.

 

حجت الاسلام صابریان با تاکید بر این که مدیران مدارس علمیه و طلاب باید برای تحقق حماسه سیاسی برای حضور گسترده آحاد جامعه تلاش کنند گفت: بهترین کار در انتخابات تشویق مردم به حضور در انتخابات است تا انتخاباتی پرشور و مبارک را پیش رو داشته باشیم.

 

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان سمنان با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه جوانان کشور تصریح کرد: حوزه های علمیه باید روی افکار نسل جوان کار کنند و کارهای پرحجمی را در این زمینه انجام دهند.

 

حجت الاسلام صابریان آمادگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران را برای دریافت هر نوع طرحی در زمینه مسائل آموزشی و پژوهشی از سوی مدارس علمیه اعلام کرد.

 

وی امسال و سال گذشته را یکی از سخت ترین سال های حوزه علمیه در زمینه بودجه و اعتبارات دانست و گفت: چرا برای باشگاه های ورزشی بودجه های کلان می دهند اما به حوزه های علمیه حداقل بودجه را هم نمی دهند./938/پ202/ب

ارسال نظرات