۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۱۶۹۰۸۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

رعایت قانون و اخلاق مداری بستر ساز تحقق حماسه سیاسی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که حضور حماسی مردم در انتخابات حماسه اقتصادی را رقم خواهد زد، گفت: رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی مسیر تحقق حماسه سیاسی را هموار خواهد کرد.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در جمع خبرنگاران با بیان اهمیت برگزاری انتخابات پرشور در کشور بیان داشت: همه کاندیداها و طرفداران آنها باید به قوانین و اخلاق انتخاباتی احترام بگذارند و از تخریب دیگران پرهیز کنند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران افزود: آحاد جامعه به ویژه کسانی که وارد عرصه رقابت انتخاباتی شدند باید به مسأله اخلاق توجه ویژه ای داشته باشند.

 

وی با بیان این که مسلمان واقعی کسی است که نسبت به مسائل سیاسی پیرامون خود دقت نظر داشته باشد، افزود: سال ها است که دشمن تلاش دارد تا بین دین و سیاست جدایی بیندازد و در این راه از همه روش ها و حیله ها استفاده کرد ولی به لطف خداوند و بصیرت عمومی در این راه ناکام مانده است.

 

حجت الاسلام شکریان با اشاره به موضوع انتخابات و لزوم شرکت همه اقشار جامعه در آن، اضافه کرد: دشمنان پس از ناامیدی از عدم شرکت حماسی مردم در انتخابات اکنون سعی دارد با ایجاد تشکیک در روند برگزاری انتخابات و تأیید صلاحیت ها و هم چنین با راه اندازی شبکه های رسانه ای مختلف بین مؤمنین اختلاف انگیزی کند تا حداکثر بهره برداری را از این راه به دست بیاورد ولی مطمئنا به نتیجه دلخواه خود نخواهد رسید.

 

وی اظهار داشت: پس از تأیید صلاحیت کاندیداها از سوی شورای محترم نگهبان دشمن به حربه دیگری دست زده است و عنوان می کند که همه کاندیداها دارای یک روش و سلیقه هستند و این بازی نظام است در صورتی که کاندیداها دیدگاه های مختلفی جهت اداره امور اجرایی کشور بیان می کنند و برنامه های متفاوتی را اعلام کرده اند.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان این که معیار و محور انتخابات قانون است و همه باید به نظر شورای نگهبان احترام بگذارند، تصریح کرد: خوشبختانه و با هوشیاری و دقت نظر همه کاندیداها تاکنون نقشه دشمنان خنثی شده است و آنهایی که صلاحیت شان در این امر احراز نشده است، با تمکین به قانون و موضع گیری های خود دشمنان انقلاب را مایوس و بسیار عصبانی کرده است و اگر کسی هم معترض است باید از مسیر قانونی آن پیگیری کند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه به رهنمودهای مقام معظم رهبری پیرامون عمل به قانون اشاره کرد و افزود: عمل به قانون در همه شئونات جامعه از تاکیدات مقام معظم رهبری و مانع انحراف در مسیر انقلاب اسلامی ایران است و این امر باید از سوی مردم و مسؤولان مورد توجه قرار گیرد تا نتیجه مطلوبی از همه فعالیت های خرد و کلان کشور حاصل شود.

 

وی با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، گفت: حماسه سیاسی در پرتو حضور در پای صندوق‌های رای حاصل می‌شود و بی‌شک ملت همیشه در صحنه، بصیر و انقلابی ایران اسلامی دوباره حماسه ساز خواهند شد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که اولویت نظام حضور حداکثری در انتخابات است، اظهار کرد: البته نباید فراموش کرد که انتخاب اصلح همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده؛ لذا در انتخاب فرد اصلح نیز باید توجه کرد.

 

حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که همه باید تلاش کنند تا حماسه ای بی نظیر در کشورمان شکل گیرد، لازمه تحقق حماسه را وحدت و همدلی آحاد جامعه اسلامی دانست و تصریح کرد: مردم و مسؤولان باید همانند همیشه با گوش سپردن به ندای رهبری حماسه آفرین سال 92 باشند.

 

وی با بیان این که دشمنان نظام اسلامی چشم به این انتخابات دوخته اند، تصریح کرد: ملت ما در این 34 سال ثابت کردند که می توانند حماسه ساز باشند.

 

حجت الاسلام شکریان با بیان این که دشمنان ملت بصیر و ولایی ایران اسلامی فریب نقشه های غرب را نخواهند خورد، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان بار دیگر همانند سال های گذشته بار دیگر با حضور در پای صندوق های رأی پاسخ همه تلاش های مذبوح دشمنان را خواهند داد./950/پ202/ب

ارسال نظرات