۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۱۶۹۵۴۵
مدیر حوزه علمیه ابوالحسن امیرالمؤمنین آمل:

روحانیت شاخص‎های انتخاب اصلح را برای مردم تبیین کند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه ابوالحسن امیرالمؤمنین آمل گفت: روحانیان و طلاب باید رهنمودهای رهبری در خصوص انتخابات و همچنین انتخاب فرد اصلح را برای مردم تبیین کنند.
مدير مدرسه علميه ابوالحسن اميرالمؤمنين آمل

حجت الاسلام منصور یزدانی، مدیر حوزه علمیه ابوالحسن امیرالمؤمنین آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید زمینه ساز تحقق حماسه سیاسی باشد، گفت: همگان باید در تلاش باشند تا با حضور گسترده مردمی انتخابات به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

 

وی ادامه داد: بستر سازی لازم باید در جهت حضور با بصیرت و آگاهانه اقشار مختلف مردم در انتخابات وجود داشته باشد.

 

حجت الاسلام یزدانی با بیان این که حضور در صحنه سبب خنثی شدن نقشه های شوم دشمنان می شود، خاطرنشان کرد: وقتی دشمنان حضور با صلابت مردم در پای صندوق های رای را مشاهده کنند درک خواهند کرد که تحریم های آنان تاثیری در اراده والای این ملت ندارد.

 

مدیر حوزه علمیه ابوالحسن امیرالمؤمنین آمل با تاکید بر این که مردم باید در انتخاب نامزد مورد نظر خود دقت لازم را داشته باشند، ادامه داد: مردم باید در تلاش باشند تا با بصیرتی ارزنده فردی را که در میان نامزدهای دیگر اصلح است برای تصدی سمت ریاست جمهوری انتخاب کنند.

 

وی با بیان این که فردی که انتخاب می شود باید توانایی والایی در ایفای وظایف مدیریت اجرایی کشور داشته باشد، گفت: همه باید به این امر توجه داشته باشند تا این سمت مهم و حساس به دست اهل آن برسد.

 

حجت الاسلام یزدانی با تاکید بر این که روحانیان و طلاب باید رهنمودهای رهبری در خصوص انتخابات را برای مردم تبیین کنند، بیان داشت: روحانیان و طلاب باید در تلاش باشند تا سیاست زده نشده و اهتمام ارزنده ای را در جهت تحقق حماسه سیاسی و حضور پر رنگ مردم در انتخابات 24 خرداد فراهم کنند.

 

مدیر حوزه علمیه ابوالحسن امیرالمؤمنین آمل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان، گفت: حرکتی که شورای نگهبان انجام داد حرکتی انقلابی بود که با این اقدام بسیاری از مسائل حل شد./950/ت302/ب

ارسال نظرات