۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۳۲
کد خبر: ۱۶۹۹۰۸

آیین بدرقه بیش از ده هزار خوزستانی جهت شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آیین بدرقه بیش از ده هزار خوزستانی جهت شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در اهواز برگزار شد.
آيين بدرقه ده هزار خوزستاني جهت شرکت در مراسم ارتحال امام آيين بدرقه ده هزار خوزستاني جهت شرکت در مراسم ارتحال امام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری در اهواز، آیین نمادین بدرقه اعزام بیش از 10 هزار خوزستانی به مرقد امام خمینی(ره) شامگاه یک شنبه، دوازدهم اردیبهشت ماه در محل مسجد ارشاد شهرستان اهواز برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان به بیان سخنانی پیرامون ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) و اهمیت یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا پرداخت.

در ادامه نیز علیرضا هاتف، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، از اعزام بیش از 10 هزار نفر از مردم خوزستان جهت شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: افراد باقی مانده سیزدهم خرداد ماه از محل های مشخص شده اعزام می شوند.

وی با بیان این که کاروان 2 هزار نفری جهت تجدید بیعت با آرمان های امام راحل عازم تهران شده اند، اظهار داشت: برنامه های فرهنگی در طول مسیر پیش بینی شده و تلاش بر این است که نفرات اعزامی از برنامه های گوناگون بهره مند شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با اشاره به اعزام گروه های مختلف تصریح کرد: افزون بر بسیجیان، کارکنان ادارات دولتی، خبرنگاران و سایر اقشار مردم خوزستان نیز در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) شرکت خواهند کرد.

در پایان نیز حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان به ویژه برنامه های این سازمان در روزهای 14 و 15 خرداد اشاره کرد و گفت: ساعت 10 سه ‌شنبه 14 خرداد ماه در حسینیه اعظم این شهرستان مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت ‌الاسلام محمد صادق امینی، امام جمعه مسجد سلیمان برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: در ساعت 21 چهاردهم خرداد ماه نیز برنامه بزرگداشت سالروز ارتحال امام(ره) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن ‌زاده، امام جمعه موقت اهواز در حسینیه ثارالله اهواز برگزار می‌ شود.

گفتنی است، در پایان این مراسم، افراد حاضر در مراسم با دعای خیر مسؤولان و اقشار مختلف مردم و پس از عبور از زیر قرآن، جهت شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) عازم تهران شدند./9464/پ202/غ

ارسال نظرات