۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۱۶۹۹۵۸
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

افکار امام خمینی سبب عزت و بیداری مردم جهان شد

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: انتشار افکار ناب امام خمینی(ره) در جهان اسلام را از مظلومیت بیرون آورد و مردم به برکت اسلام عزت پیدا کرده و بیدار شدند.
حجت الاسلام مهدي عرب انصاري معاون سياسي امنيتي استاندار قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مهدی عرب انصاری معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در مراسم تجدبد میثاق هنرمندان، عکاسان و خبرنگاران استان قم با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که در بیت امام خمینی(ره) در قم برگزار شد، گفت: بیت امام خمینی(ره) از لحاظ مکانی و روز 15 خرداد نیز از نظر زمانی نقطه عطفی برای انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به ماندگاری امام خمینی(ره) در تاریخ، ابراز کرد: امام خمینی(ره) ماندگار شد چون توانست پرده ضخیمی که بر روی اسلامی ناب کشیده شده بود را کنار زده و اسلام ناب را نه تنها به مردم ایران و منطقه بلکه به سراسر جهان بشناساند.
حجت‌الاسلام عرب انصاری ادامه داد: از زمانی که افکار ناب امام خمینی(ره) در جهان منتشر شد اسلام از مظلومیت بیرون آمده و مردم به برکت اسلام عزت پیدا کرده و بیدار شدند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان این‌که امروز به برکت انقلاب اسلامی و تفکر امام خمینی(ره) اسلام در جهان فراگیر شده است، اظهار کرد: پایه‌های جمهوری اسلامی محکم و استوار شده و این عزت و اقتدار به برکت قیام اما خمینی(ره) است.
وی با تأکید بر این که هنرمندان همیشه صاحب اندیشه هستند، گفت: در دوران انقلاب شعارها و اشعار حماسی تأثیر فراوانی بر روی مردم گذاشت و حماسه‌ای که شکل گرفت بخشی از آن مدیون هنرمندان است.
حجت‌الاسلام عرب انصاری با بیان این‌که دشمنان فکر می‌کردند بخشی از نقاط ضعف و آسیب نظام اسلامی هنرمندان هستند، ابراز کرد: امام خمینی(ره) از حامیان هنرمندان بودند و امروز نیز رهبر معظم انقلاب جزو حامیان اصلی این قشر هستند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم ادامه داد: گاهی یک طرح، عکس و یا فیلم آنچنان اثری دارد که صدها منبر و سخنرانی نمی تواند به اندازه آن تأثیرگذار باشد.
حجت‌الاسلام عرب انصاری افزود: اگر نبود حضور عکاسان و ثبت اسناد دوران انقلاب، بخشی از تاریخ و  نهضت تاریخی امام خمینی(ره) از بین می‌رفت و قشر هنرمندان ما با انجام وظیفه این میراث بزرگ را ماندگاری و جاودانگی بخشیدند./927/پ202/پ
ارسال نظرات