۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۱۷۰۰۹۷
در دیدار عارف بیان شد؛

تأکید آیت الله باریک بین بر توجه کاندیداها به رهنمودهای رهبری

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین در دیدار عارف حداکثری در پای صندوق های رأی را تجلی خلق حماسه سیاسی از سوی ملت ایران اسلامی دانست و بیان داشت: همه باید تلاش کنند تا زمینه یک حضور حماسی در انتخابات 24 خرداد فراهم شود.
آيت الله باريک بين، نماينده ولي فقيه در قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدرضا عارف، نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز با آیت الله باریک بین، نماینده ولی فقیه در قزوین دیدار  و گفت و گو کرد.

 

آیت الله هادی باریک بین در این دیدار بر توجه همه کاندیداها به رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی تأکید کرد.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، رعایت اخلاق اسلامی از سوی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: کاندیداهای محترم باید برای رسیدن به سرمنزل نهایی باید در سایه قرآن و اخلاق اسلامی گام بردارند.

 

آیت الله باریک بین در ادامه سخنان خود با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبرمعظم انقلاب اسلامی بر ضرورت تحقق شعار امسال از سوی آحاد جامعه تأکید کرد.

 

امام جمعه قزوین، حداکثری در پای صندوق های رأی را تجلی خلق حماسه سیاسی از سوی ملت ایران اسلامی دانست و بیان داشت: همه باید تلاش کنند تا زمینه یک حضور حماسی در انتخابات 24 خرداد فراهم شود.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین با بیان این که همه تلاش کنند تا رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی در سال جدید در صحنه عمل محقق شود، افزود: در این میان رسالت کاندیداها نیز سنگین و حائز اهمیت است.

 

آیت الله باریک بین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که همه تلاش دشمنان و استکبار جهانی بی هویت کردن نسل جوان کشورمان است، گفت: همه باید تلاش کنند تا نسل جوان کشورمان از گزند توطئه های دشمنان و مستکبران حفظ بمانند.

 

محمدرضا عارف نیز در این دیدار با بیان این که مهم ترین اصل حضورم در انتخابات ریاست جمهوری مسأله اخلاق است، گفت: توجه به مقوله اخلاق بسیار مورد توجه بنده است.

 

وی همچنین از تدوین منشور اخلاقی خبر داد و گفت: همه توان و تلاش خود را در جهت تحقق این منشور به کار خواهم گرفت./950/پ202/س

ارسال نظرات