۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۵۱
کد خبر: ۱۷۰۱۱۸
رزمنده هشت سال دفاع مقدس:

امام خمینی اسلام را در زمان غربت حیات بخشید

خبرگزاری رسا ـ رزمنده هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: امام راحل بار دیگر بشریت را برای دین داری به صحنه آورد و در مقطعی که عده ای دین را افیون جامعه می دانستند.
امام خميني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، سردار علیجان میرشکار، یادگار هشت سال دفاع مقدس، شب گذشته در مراسم گرامی داشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد که در مصلای بزرگ قدس آمل برگزار شد با بیان این که تجلیل از امام راحل گرامی داشت همه شهدا، انبیا و ائمه معصومین(ع) است، گفت: امام خمینی(ره) دارای شخصیتی ارزنده در همه ابعاد بودند که سبب شد به چنین جایگاه والایی برسند.


وی با اشاره به این که امام خمینی(ره) یک بار دیگر اسلام و تشیع را در زمان غربت خود حیات بخشید، بیان داشت: امام راحل باری دیگر بشریت را برای دین داری به صحنه آورد و در مقطعی که عده ای دین را افیون جامعه می دانستند امام خمینی(ره) کاری کرد تا روشنفکرانی که می خواهند بر سر قدرت قرار گیرند باید در جمع مردم مسجد نشین حضور یابند.


میرشکار با بیان این که تمام اقدامات امام راحل بر این بود تا ایشان تکلیف شرعی خود را انجام دهند، گفت: امام خمینی(ره) مس وجود همه اسلام گرایان را به طلای چندین عیار تبدیل کرده است که استکبار جهانی در برابر مسلمانان و شیعیان ذلیل ترین دوران خود را سپری می کند.


یادگار هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: اگر در برنامه های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دل عده ای برای رابطه با آمریکا لک زده باشد؛ اما ما به امام راحل می گوییم که آمریکا را زیر پای خود له می‌کنیم و بر آرمان‌های والای شما ثابت قدم هستیم.


وی با بیان این که امام راحل نظرشان بر این بود که رژیم صهیونیستی باید از صفحه روزگار محو شود، گفت: ما فرزندان بسیجی امام خمینی(ره) در ایران، لبنان، سوریه و فلسطین از هر طریقی که بتوانیم بر خلاف کسانی که می گویند ما با اسرائیل غاصب سر جنگ نداریم، خواستار محو شدن آن از صفحه روزگار هستیم.


میرشکار ادامه داد: همه کسانی که می خواهند سکاندار جمهوری اسلامی ایران شوند باید این آویزه گوششان باشد که انقلاب ما اسلامی است و پیرو رهنمودهای ولایت هستیم که این امور ارزنده در وصیت نامه شهدای گرانقدر هم مورد تأکید بوده است.


یادگار هشت سال دفاع مقدس با تأکید بر این که انقلاب ما با شعار الله اکبر، با در صحنه بودن مردم مسلمان و متدین و ولایت مداری به اینجا رسیده است، گفت: امروز دشمن از همین می ترسد که در بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل تجمع میلیونی از سراسر کشور در مرقد امام خمینی(ره) وجود دارد  و مراسم های مختلف در این راستا برگزار می شود.


گفتنی است، این مراسم به همت دفتر امام جمعه، جامعه روحانیت و ستاد گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) آمل برگزار شد./950/پ202/س

ارسال نظرات