۱۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۱۷۰۴۵۵
امام جمعه قم:

ملت بار دیگر دشمنان را ناکام می کند/ نامزدها سخن دشمن شاد کن بر زبان نیاورند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قم با تاکید بر شکل گیری حماسه سیاسی با حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، از نامزدهای انتخابات خواست سخنان دشمن شادکن بر زبان نیاورند.
حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد سعيدي توليت آستانه کريمه اهل بيت(ع)
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستانه مقدس کریمه اهل بیت(ع) در خطبه های نماز جمعه این هفته قم که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، بر ضرورت حضور پرشور و دشمن شکن مردم در انتخابات 24 خرداد تاکید کرد.
وی با بیان این که استکبار جهانی هنوز مردم ایران را نشناخته است، گفت: دشمنان می خواهند فرصت انتخابات را به تهدیدی برای کشور ما تبدیل کنند، اما آنها کور خوانده اند و ملت بار دیگر مشت محکمی به دهان آنان خواهند زد.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی توصیه هایی خطاب به کاندیداهای ریاست جمهوری ارائه کرد و از آنان خواست از طرح مسائل و سخنانی که سبب خوشحالی دشمنان می شود اجتناب کنند.
امام جمعه قم با تاکید بر لزوم قانون گرایی نامزدها و تمکین آنان به رای ملت، خاطرنشان کرد: کاندیداها و حامیان شان باید به رای مردم هرچه باشد تمکین کنند و آن را بپذیرند.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با انتقاد از عده ای که تصور می کنند با سازش در برابر دشمنان مشکلات ما حل می شود، تصریح کرد: دشمنان هیچ گاه دست از دشمنی بر نداشته و نخواهند داشت و تا زمانی که ما بر اصول پای می فشاریم آنها بر دشمنی خود می افزایند.
امام جمعه قم همچنین سالروز انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای از سوی خبرگان رهبری به عنوان ولی فقیه را مورد اشاره قرار داد و با تجلیل از هدایت های داهیانه حضرت ایشان برای رهبری سلامتی و دوام توفیقات مسالت کرد.
خطیب جمعه قم در ادامه سخنان خود با تبریک مبعث حضرت رسول گرامی اسلام محمد مصطفی(ص) را به همه مسلمانان جهان تبریک گفت و بعثت آن حضرت را تحولی بزرگ در جهان بشریت ارزیابی کرد. /924/پ202/ج
ارسال نظرات